vineri, 26 noiembrie 2010

Unde esti iarnaaaaaa?????

Sau "Asteptand-o pe coana iarna!"..oricare ar fi titlul postarii, sentimentul e acelasi! stau intre perne, cu laptopul in brate si nu-mi vine sa cred ca soare luminos e afara, cat de senin e cerul..Am tot stat "incordata" pana acum, cu teama sa nu ma prinda ninsoarea cu incaltarile nepotrivite (pt ca aproape in fiecare an s-a intamplat asa), schimbam tinutele in fiecare dimineata de frica iernii..si scum, am ajuns s-o astept sa vina!!! a nins peste tot cu fulgi mari, numai la noi nu! mbineee, nu a nins peste tot, dar totusi..am vazut fulgii la tv! :))
Atata nerabdare pe mine incat deja pe un geam i-am lipit pe ursuleti! pe un geam, ca pe celalalt inca e toamna lipita! :) o sa fac o poza, pt clarificare! :)
MmmmAsaaa..ce s-a mai intamplat de cand nu am scris? sa le iau pe rand! la munci a fost evaluarea anuala (un sef discuta "open" cu sclavul, teoretic ar trebui sa spui tot ce gandesti, fara nici o teama, pt ca nimeni nu-ti poarta pica..Asta e exprimarea standard, in realitate platesti pt orice vorba care nu pupa...haina sefului). Teoretic "am lamurit" conflictele pe care le-am avut de-a lungul anului, s-au adunat promisiuni ca situatia se va schimba, ca nervii si stresul de pana acum nu se vor mai regasi in colaborarea noastra, ca munca mea este foarte apreciata chiar daca nu-mi primesc laudele pt ca asta-i politica interna si nescrisa a firmei, asa "am aflat" ca de multe ori conflictele s-au petrecut doar pt a ma provoca si pt a obtine o reactie razboinica din partea mea...etc. Evident mi-am spus parerea, cum ca nu cred in aceste "formulari", prefer sa nu am asteptari prea mari din partea lor pt ca nu vreau sa simt vreo dezamagire in plus fatza de cele pe care deja le am (nu sunt gigi-contra, dar lucrez de ceva vreme la ei si am vazut destule si dupa parerea mea, numai prostul nu invata din greseli..), am fost foarte sincera in privinta sentimentelor mele dupa anul acesta de oboseala si stres..nu cred in "omul stresat da tot ce-i mai bun din el", cred ca daca lasi omul sa lucreze calm si eventual din placere, rezultatele vor fi mai bune...dar sunt sigura ca totul a ramas la nivelul discutiilor  pur diplomatice si atat!
S-a mai intamplat ceva, am inceput sa simt si "dragostea colegilor" perfect de acord cu rezultatele evaluarii si cu faptul ca sunt pe acolo in frunte..invidii si arogante inutile...cam asa la munca!
In schimb acasa...peeeerfeeeect! faptul ca am fericirea mea langa Ubi..echilibreaza totul! au trecut zilele in zbor, nici de laptop sau tv n-am avut nevoie, ne-am avut doar pe noi, cu plimbarile si conversatiile ce niciodata nu se termina, doar noi in toata lumea asta! superb! :)) rasfat cu adevarat, de parca in fiecare zi ar fi Craciunul! nu stiu ce am facut sa merit atata rasfat, dar stiu ca Doamne-Doamne ma iubeste si mi-a pus alaturi un om complet, pe care ma pot baza, cu care pot copilari atunci cand vreau, care ma invata viata atunci cand trebuie...Sunt super in love si asta ma face sa ma trezesc cu zambetul pe buze in fiecare dimineata! pupaceala mea draga!! :))
Realy beibi!! just an expression!! :))
Cumparaturi, plimbari prin magazine, noi carti ce asteapta randul la citit..(nu cred ca mai exista cineva care sa aiba atata rabdare cu mine! ;p), gatit impreuna..aproape dat foc la bucatarie impreuna....:) de fapt doar am umplut bucataria de fum(twice at least) cu un sufleu de ciuperci cu branza la cuptor..in schimb Beibi si-a etalat talentele in ciorbita de vacuta si in peshtele marinat (ce buna  e salata...yaaam yaaam)..ce mai! doi batranei fericiti (ziua...;p), seara doi aventurieri ce colinda orasul si noaptea...eeeh..keep it in the closet! :)))))
Vine weekendul!!! maaaaai repede, se poate?????
Deocamdata trebuie s-o iau la fuga catre munca....bliac, dar deocamdata nu e altceva....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu