luni, 12 septembrie 2011

When is too cold....


..mai ales dimineata, cand inca te toropeste caldura somnului, nu este cea mai minunata senzatie sa pasesti pe gresia rece! dar cum la momentul renovarii gresia parea solutia cea mai practica..am facut prostia asta! doar pe hol..dar e de-ajuns si acolo! e drept ca nu ma pune nimeni sa umblu desculta prin casa, dar dimineata, dis de dimineata cand inca nu a rasarit soarele, mi-e tare greu sa-i nimeresc pe orbecaite! papucii de casa, ma refer! mai ales cand nu stiu unde i-am lasat cu o seara inainte! :)
Solutia ar fi ca toata casa sa fie acoperita cu carpete fluffy, dar asta inseamna belea cand vine vremea curateniei!Sooooo..ar trebui sa caut ursuletii primiti de la Mos Nicolae anul trecut!..s-o vad si pe asta!;p
Despre birou..oare sa mai scriu despre asta? cum necum azi am lucrat pe doua calculatoare, in doua proiecte diferite, pe trei piese! probabil o fi vreo logica in a achizitiona multe proiecte mari mai ales in anul in care 10 oameni au plecat din birou..dar eu inca n-o gasesc! oricum lucrez atat cat simt ca pot, dar mai ales atat cat simt ca merita!
Si atat cu munca! e norul prea gri in zona aceea!
In schimb Ubi e de milioane! :) LUV MY GUY!!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu