luni, 10 octombrie 2011

Uoooof..

Ce ma dor chestiile..si doar Diva e de vina! :) asta inseamna ca am lucrat bine, stiu stiu! adica inca o tura de aerobic! incepe sa-mi placa! ;) dar inca nu recunosc nimic! :) probabil maine la birou o sa am iar nevoie de doua maini ca sa tin receptorul, dar asta e chiar bine! :)
Soooo, duminica, dupa-masa, ma intreaba Ubi: "Ardem gazul sau ardem gazul de pomana?" .."Ardem gazul" strig eu si tzusti in masina, captusiti bine! mergem prin oras, fara o directie anume, doar cate "si acum la dreapta! ba la stanga! strada asta unde duce?"..just the two of us and Fufu! si orasul zgribulici! asta pana cand vad ca ne indreptam spre Rasnov! zapada pe alocuri..hai ca-i bine! mergem spre Poiana! zapada de-a binelea! am descarcat aparatul cu atatea poze! :) spre rusinea mea inca nu am descarcat pozele, dar dendata ce le pun pe laptop, or sa apara si aici! pe scurt..a fost fantastic! culorile aurii ale toamnei luminate de albul zapezii! zapada alba, neatinsa! :) cine mai e atat de nebun incat sa urce seara Poiana(....cu cauciucuri de vara....;p)?!?! :)
A fost un weekend superb, pt ca fara vreun plan stabilit, doar manati de impulsul "hai sa traim viata", am trait o zi fantastica! :) nu sunt cuvinte care sa cuprinda totul pe de-a intregul, raman doar cu sufletul incalzit de aceste mici minuni cu care ma rasfata Ubi meu! is tare norocoasa! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu