luni, 24 octombrie 2011

Sooooooo tired


Si nu am ridicat pietre de moara si nu am sarit sapte munti si sapte vai odata! am fost doar la scarbici, in aceeasi goana dupa autobuz, cu ultima haina imbracata inca pe drum si esarfa infasurata pe scara masinii si impiediceala de rigoare din cauza soferului care demareaza grabit...
Singura diferenta: buba mare, combinata cu nush ce pe la ficat, plus lipsa de calciu care se cere in drepturi....bliaaaac! nu-mi place defel sa fiu bolnava si numai ideea de a sta imobilizat in pat, intr-o imensa odihna si relaxare, ma enerveaza si ma agita! de cand ma stiu faceam tot posibilul sa ma dau jos din pat, chiar daca asta presupunea sa ma tarasc prin casa, numai in pat sa nu stau!
Asa ca acum, in ciuda tuturor piedicilor, am fost la sala, unde cu greu m-am abtinut sa nu dau la ratze de cateva ori...Ashta e, organismul e plin de medicamente, trebuie sa pricep si eu o data ca trebuie sa mai ascult si de mine in loc sa-mi tot impun limite de depasit!
In rest....:)))))) can't wait for winter to come earlier! :) o vacanta promite sa fie tare frumoasa! cadou once again! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu