joi, 6 octombrie 2011

Zuupaaa'

Cu siguranta asa e Diva! :) o ajung si eu din urma! :) hope so! :)
Am inceput sa merg la sala! haios..acum! dupa prima ora eram intepenita! aveam gratia lui Robocop! era superb sa urc si sa cobor etajele biroului..minunat! faceam coada peste tot!
chiar ma gandeam cu groaza, oare cum o sa reusesc la urmatoarea ora! a doua oara a fost mai bine!...daca fac exceptie de faptul ca am ajuns la sala si mi-am dat seama ca am uitat banii acasa, fuga rapida inapoi, ajuns in mare furtuna din nou la sala, dat de golaneala locului (niste pazitori, sau ciobani sau bodyguarzi..tot aia!), ignorat in mare fuga, apoi platit la receptie, fuga in vestiar, uitat cheia la recptie, iar fuga inapoi si intratul in sala cu siretele desfacute! apoi totul a intrat in normal..."normal"!! bubuieli de inima timp de o ora, cateva vorbe suierate Divei printre dinti, gen "e doar vina ta!" (;p multumeeeesc ca e vina ta!!), tavaleala si transpiratie siroaie, super! inca reusesc sa ignor pitzi-urile de acolo, dar vorba cuiva, nu pt asta mergem acolo!
maine, inca o tura! :)
gata deocamdata! still so much to do today! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu