sâmbătă, 26 noiembrie 2011

And I am proud of it!!!!!

I did it! dupa ziua X, cea pe care mi-am pierdut-o cu sedinte peste sedinte (dar si ziua in care a aparut Hepee in casa noastra - se citeste Happy ;p), am mers la munca mai incet ca cel mai incet melc, am intrat in birou, am stat pe ganduri - imi dau paltonul jos sau imi dau demisia, am ales sa mai stau (nu din teama sau lasitate, ci dintr-un rationament logic:locul asta de munca nu intra in planul nostru de viitor, asa ca macar  sa mai stau pe salariu catva timp), si am inceput sa nu-mi mai cenzurez vorbele! am zis de fiecare data exact ce credeam! sefa de bioru_naucita! cum indrazneste cineva sa aiba alta parere?!?! ei bine, asta-i doar inceputul! cat mai stau acolo, o sa-i fac cu nervii! "Minte-ma in g..ra matii ca te mint si eu!" (ar trebui sa le multumesc celor din multinationala pt ca m-au ajutat sa aprofundez "Parazitii"!!! )
Asa ca no more nice and sweet girl at the office! muncesc atat cat ma platesc si...intru tot mai des in starea zen! :) am mai multe motive sa fiu recunoscatoare in viata decat sa stau sa plang in pumni pt nemernicia si idiotenia altora!
Joi am fost in vizita la niste prieteni, pe care desi ni i-am facut de putin timp, ii am foarte aproape de inima! radem din orice despre orice, iar glumele circla intre noi de parca am fi la un volei pe plaja! eu, obosita si nemacata dupa munca, eram rupta de somn si oboseala, dar cu toate acestea am rezistat cu brio oricaror ispite de am ma cufunda in fotoliile mari intr-un somn dulce! am dat atacul la dulcegarii spirtoase, pregatite ede experimentata noastra gazda, si ne-am lasat dushi de valul buneidispozitii! a fost o seara pe cinste, am ajuns la 12 noaptea acasa, am dormit vreo 4 ore, dar a meritat! :) Razand cu ei, depanand amintiri, am trecut mai usor peste frustrarile si nervii de la munca! a fost suuuuper! :))
Ieri am mers la sala, funny stuff si acolo, pt ca sala fusese spalata si o solutie magica aplicata pe jos, asa ca era un adevarat exercitiu de forta sa ma tin pe picioare! imi luasem pastila cu Calciu si Magneziu inainte, asa ca nu am mai fost o zana lesinata! in schimb am plans! mi-au dat lacrimile la exercitiile pt fesieri! chiar a durut! :)
acum e bine! pot sa ma misc! :)
Cam asa au fost ultimele zile! ba nu, am mai uitat: am inceput sa citesc "Viata mea clandestina"! primele trei capitole au fost catchy! sa vedem si restul cum o fi! :)
Am intrat in weekend, no big plans until now! mergem cu mama la cumparaturi, vrea sa-si clateasca ochii prin magazine! :) eu astept asta cu nerabdare, pt ca nu am mai fost de mult timp undeva asa...noi! :)
Weekend frumos si pupici tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu