luni, 21 noiembrie 2011

Manic monday.....again!

Buuuuun...sunt vremuri tulburi, de doi ani sunt vremuri tulburi, numarul somerilor este mare, numarul celor in lipsuri este si mai mare! Stiu! multi ar face orice pt un loc de munca! stiu! timpul liber, relaxarea si distractia, toate au un pret, si pretul se reflecta in salariu! stiu ca fara salariul lunar viata ar fi mai grea, mult mai grea! am fost pe drumul acela, imi amintesc sentimentul de "inutilitate", imi amintesc lipsa de incredere ce-o aveam atunci, imi amintesc privirile de catzel plouat de fiecare data cand treceam pe langa o vitrina! imi amintesc toate! rana s-a cicatrizat, nu a disparut de tot! Dar toate acestea nu trebuie sa permita o sclavie, nu trebuie sa permita o dezumanizare a fiintei, nu trebuie sa ingaduie o acceptare a oricarei situatii "intunecate" doar pt ca "sunt vremuri tulburi"!!!
Asa ca...nu-mi cere sa lucrez cot la cot cu tine, sa impartim responsabilitatile in mod frateste, atat timp cat tu castigi de cel putin 10 ori mai mult ca mine!
A fost o vreme cand voiam sa fiu cea mai buna, cand voiam sa stiu tot, cand voiam sa fac totul perfect...perfect job! pt ca asa am fost mereu! daca tot trebuie sa fac un lucru, apoi sa-l fac de nota 10!
Dar mi-a ajuns! prea multe dezamagiri, prea multa minciuna, prea multa lacomie! nu cred ca exista o alta viata in orice alta multinationala! :(.....ne plecam capul in fata lor..pe nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu