duminică, 11 martie 2012

Because of you

Ieri am avut o zi splendida si asta doar pt ca...am petrecut-o cu oameni minunati! :)
Am inceput la prima ora cu trezirea matinala (si m-am dat repede jos din pat doar gandindu-ma ca Ana s-a trezit si mai repede ca sa mearga la munca..for me), am zbughit-o catre salon, pt ca procesul de blonzire este in plina desfasurare si am ajuns acum la penultima etapa :)
Asa ca am petrecut primele ore ale diminetii foarte zen, cu doza de optimism si zambet non-stop (si stiu ca Dumnezeu imi arata in fiecare clipa ce am de invatat), rasfat in toata regula!
Am ajuns acasa cu zambetul pana la urechi spre bucuria sotiorului abandonat singurel pt cateva ore(ce botos era ca s-a trezit el singur dimineata....:) ) si...a inceput ziua!
Imi planuisem sa nu fac nimic gospodaresc prin casa, ca doar naaah..cine mai vine de la salon si face curat in casa?!?!? ei bine, eu! :) pt ca am pitici pe creier, fiecare cu "rostul" lui, si binenteles ca piticul "cu ordinea" m-a atras in capcana! si de la "hai sa arunc asta" si "hai sa dau cu matura putin" si "hai sa schimb asternutul" pana la spalatul parchetului si al mobilei, a fost doar un pas! :)
Asa ca "aranjata si hushpita", vorba poetului, am prestat trebusoare in gospodarie! :))))))
Apoi pt ca sisterul trebuia sa-si caute hainute de primavara, si cum mie nu-mi place deloc sa umblu prin magazine (yeaaaaah...right! ;p), am insotit-o! :) C&A, here we come! si-a gasit sis-ul tot ce-i trebuia, piticul meu cu "lucruri traznite" m-a facut sa probez si sa ma indragostesc de o pereche de pantaloni albastru electric (astept primavara de acum, cu combinatii de culoare!) si o fustita office si o bluzita , care da, ma reprezinta, si o pereche de cercelusi scumpi nevoie mare (adica draguti foc)!Sweeeeeeet! :)
Apoi surpriza Ubi-ului care ne-a trantit o plimbare pana in Poiana Brasov ca sa simtim zapada (si frigul!)! asa ca ne-a prins inserarea la munte, eu cu capul meu balai! :)
A fost superb!
:)
Apoi sarmale de post "ca la mama acasa", un film de sambata-seara vazut pe jumate pt ca am adormit, once again!
Si am avut o zi superba, pt ca am avut oameni minunati in jurul meu! :)
Acum ne pregatim sa mergem la biserica! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu