joi, 14 iunie 2012

Back!


Baaack baby!!
Am fost o saptamana aici: Hotel Grand Victoria, Sunny Beach! a fost uimitor de frumos, a fost o vacanta superba, in care nu ne-a lipsit nimic! vreme buna, soaaaaare, balaceala, plimbari, valuri, tot ce ne-am dorit am avut! a fost o experienta superba!
si daca ati sti cu ce inima stransa am plecat la drum! obisnuiti cu turismul romanesc nu stiam ce gasim! pozele pe site aratau bine, dar in sinea mea ma gandeam ca niciodata nu gasesti la fatza locului ce e postat pe net! si avem ceva experiente dureroase in domeniul asta!
Eeei bine, am plecat cu inima stransa, am avut noroc ca am dormit mai tot drumul dar am ajuns repede!
Surpriza: hotelul chiar era cel de pe site, studioul in care ne-am cazat arata superb, totul curat, atentie la detalii, balconul mare, cu mobilier din ratan, totul mare, comod, spatios, luminos! Nu s-au zgarcit cu calitatea materialelor cand au amenajat camerele! diferenta enorma fatza de mirosul de mucegai, peretii murdari si carpetele rupte pe care le vazusem pe litoralul nostru! plaja mare, curata, fara tiganime pe post de vanzatori ambulanti, apa curata, cateva alge ratacite..Am ramas fara cuvinte! Cei de la hotel ne zambeau intruna! nu am vazut nici o privire ciudata, pufneli sau ochi dati peste cap! nu am gasit vanzatori plictisiti si ofuscati ca acum trebuie sa aseze marfa la loc doar ca te vad intrand in magazin! si nu am vazut fustrari si priviri scarboase doar pt ca tu esti cumparator si ea doar vanzator!
e o alta atitudine, e o alta mentalitate! sunt oameni care au inteles ca asta e sursa lor principala de venit si singura lor solutie e sa te tina pe tine, posesorul de portofel, cat mai mult acolo! De ce nu suntem si noi la fel?de ce alegem sa vindem si negreala de sub unghii doar ca sa scoatem un parlit de ban in loc sa ne educam pt un profit mare, pe zeci de ani?
nu-mi place sa fiu carcotasul ce are de spus mereu ceva negativ legat de tara noastra, dar zau...suntem muuuult, muuult in urma lor! si avem cu ce, avem posibilitatea sa fim ca ei, dar probabil ca schimbarile nu sunt pe placul tuturor!
acum fug, a fost doar o postare scurta! m-am luat cu cititul blogurilor ca sa-mi recuperez absentele, si acum ma intorc la bagajul pe care nici acum nu l-am desfacut!
revin insa cu poze de-ndata ce descarcam aparatele! :)

5 comentarii:

  1. Romana e roman pana cand moare fara discutii:)) in toate sensurile cuvantului.
    Ma bucur ca te'ai distarat si ai avut parte de conditii bune:) astept poze:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca mai intarzie pozele..inca mai despachetam si punem masinile de spalat in functiune....:)

      Ștergere
  2. Vezi ca am avut dreptate?
    Mona, eu incepand din 2005 nu am mai fost pe litoralul romanesc. Dupa ce am vazut ce este la vecinii nostri bulgari si greci...nu am mai putut. Asta din pacate pentru Romania.
    Ma bucur enorm ca totul a fost peste asteptarile voastre si deci a fost ca o surpriza extrem de placuta!
    Bine-ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta am zis si noi! :) dupa o astfel de experienta nu cred ca o sa mai mergem vreodata de bunavoie pe litoralul nostru! am stat in puf timp de o saptamana, am fost tratati cu respect, iar starea asta de "normal" nu cred ca poate fi atinsa de romani! :)
    Glad to be back! :)

    RăspundețiȘtergere