sâmbătă, 4 august 2012

Ca pe vremuri

Da da, postarea trebuia sa o scriu dimineata dar acum i-a venit timpul calculatorului! dar dimineata asta a fost speciala, ca pe vremuri! normala! :)
M-am trezit odata cu soarele pt ca am dormit odata cu gainile, si de aici a inceput normalul: tura de dimineata din casa, miorlaitul pisicii, geamul deschis pt felia de paine pt porumbei, iar miorlaitul pisicii, drumul spre dormitor, cuibaritul in pat langa ubi, ochii pe stelutele din tavan si concertul diminetii: cate o masina care trece soptit pe strada, cintezoi si mierle care dau binete soarelui, o tanti care-si plimba catelul si vorbeste la telefon, ocazie cu care aflu fara sa vreau, ca ea "nu e asa, e dintr-o bucata asa ca data viitoare" o sa zica nu stiu ce, iar cintezoi si mierle, jocuri de lumini pe draperia noastra cognac, respiratia Ubiului si fatza lui senina...Trezirea lui din cauza mea, pupaceala si alintul de dimineata si apoi micul dejun surpriza: lipia cu legume :)
Si unde mai pui ca azi iesim din casa la cumparaturi! Dupa ce ieri am fost in Unirea si am gasit niste hainute haioase, nu fuste din pacate asa ca Rontzi, putina indurare, da? :)
Deja stiu ce fatza, ce zambet si ce ganduri are Diva citind asta! :))

6 comentarii:

  1. Pare o diminteata interesanta:> A mea a fost mai tarzie astazi:)) pe la 14 si ceva dupa ziua de ieri in care mi'a fost incredibil de rau;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare rau pt ziua de ieri, dar sper ca a fost ceva trecator! si apoi...esti in vacanta, cam asta ar trebui sa fie ora oficiala a diminetii :))

      Ștergere
    2. In sfarsit cineva care imi da dreptate:)) cand ma trezesc la 12-13 mama zice ca lumea e deja satula de treaba si ca asta nu e o ora de trezit normala:))

      Ștergere
    3. Lasa mai copile, ca 50 de ani o sa te tot trezesti inainte de rasaritul soarelui ca sa mergi la munca, macar acum sa te bucuri de placerea somnului de dimineata! :)

      Ștergere
  2. Simt ca lucrurile revin la normal :)
    Mona...nici nu-mi gasesc cuvintele dupa atata pauza...
    Tare mult ai lipsit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Doar cand vad cat de sarac e blogul pe ultimele luni imi dau seama cand am lipsit, dar atata agitatie am avut, incat nu am simtit trecerea timpului!

      Ștergere