duminică, 16 septembrie 2012

Pitigoiul matinal

Monstrul care nu ma lasa sa lenevesc in pat, cel care ma face sa ma transform int-un pitigoi zglobiu (dupa cum ma alinta Scumpel), este....bucuria de a tzopai, bucuria ca nu incep dimineata la birou, bucuria ca stau lipita de Scumpel all day long! si totul se petrece dupa acelasi scenariu: clip-clip de ochi, stelutele de pe tavan, amintirea ca e weekend si apoi intorc capul spre Scump....TAAA-NAAAA! doarme, sfios si cumintel! normal ca fatzuca asta cere puuup, si inca unul si tot asa pana ochisorii lui fac si ei clip-clip si puuup back dupa cateva maraieli nedeslusite peste care trecem rapid, si gata! dimineata in cuib! :))
apoi tzopaiala mea din pat, Scumpelul care ar mai dormita dar nu poate..si de aici caruselul weekendului! :) azi ma gandeam cum si unde sa port jegginsi de ieri, apoi mi-am amintit ca imi propusesem sa ii fac surpriza Scumpelului, asa ca am fugit in bucatarie si am inceput roboteala! salata de somon cu alge si cartofiori fierti, apoi salata de ton cu fasole rosie si porumb, apoi salata de fasole verde cu usturoi, smantanica si lingurta de maioneza, si...am obosit! :))) dar nu se accepta asta pt ca mai am ceva de pregatit si apoi masa de duminica!
Goooosh..it's weekend! si am chef de plimbareli! :)
Gata Ubi, masa-i gata acush! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu