duminică, 13 aprilie 2014

Ce legatura are?

Are! :)
De ceva vreme ma tot gadila degetele in a scrie ceva, asa ca pe vremuri! cand scriaaam si scriam stiind ca nimeni nu citeste blogul (pt ca era restrictionat ;p) doar ca....desi viata mea e mai plina acum si atatea se intampla, totusi mai mult ca sigur pt multi ar fi o plictiseala teribila! si ce, scrii pt altii?, sigur zice Minnie! :) nu, nu scriu pt altii dar nu vreau sa ofer cuiva ocazia sa ma judece...gresit! :)
Si uite ca e musai sa explic: de ceva vreme ma lupt cu mine sa fiu cat mai zen cu putinta, sa merg pe calea iubirii cu muuulta rabdare si credinta. Si asta e o treaba taaare grea cand bucuria unora e sa te calce pe coada, dar asta-i alta poveste! ideea e ca incerc din greu sa nu judec oamenii, cat pot de mult sa nu fac asta! si incerc sa nu dau nici altora motive sa o faca, pt ca stiu ca lucrul acesta este urat Lui.
Complicat? that's me! :)
Naaa...imi asum riscul :)
Mostra de o saptamana normala:
  • martoaga mea, batrana si credincioasa, datand din 2003, imi tot dadea semne ca gata, ca i-a ajuns sa huruie sa duduie sa zumzaie, sa se inchida sa se blocheze (ce haios e sa citesti asta fara virgule ;p). Eu trageam de ea, hai inca un pic, ca naaa...am petrecut clipe frumoase impreuna, am ras, am plans, ne-am uitat la filme, la poze, am cunoscut oameni noi si frumosi, unii nu chiar asa dar experientele au fost folositoare...hai! dar ea nu si nu, asa ca am trecut la masuri decisive, situatii complicate cu actele si la mine si la el, asa ca ne-a salvat Rontzi si acum...laptop nou si frumos si....ce mai! :) yuuuuupiiiii!
  • dar asta a insemnat ceva bataie de cap, fuga de la munca, intocmirea actelor, ore suplimentare, o raita cu Rontzi prin magazin, un gratar nou si o poza delicioasa a doua zi! ceee potoool, imi ploua in gura cand ma gandesc, si asta e usor pt ca mi s-a imprimat imaginea pe retina! :) chia, quinoa, buri-buri si altele, dar cand o face Rontzi lata, o face! :)
  • apoi toate device-urile new & shiny si....pica netul! in mod repetat, asa...din fundul curtii! mutat mobila prin casa ca sa inspecteze oamenii cablu', tb sa spargem gresia (ca da, firul e sub gresie......;p), nu domle nu se poate asa ceva, platesc cablu nou, nu spargem nimic!hai sa verificam semnalul la usa, inainte de a da cu dalta! ce sa vezi? problema era afara, vin echipajele cata frunza si iarba si schimba chestii, si ...nimic! spargem gresie! nu sparge domle nimic, rezolvati cu cablul! :))) pe scurt: omul foarte de treaba, si-a dat silinta si toate merg! eu am instalat router-ul! daaah..smarty me :) doua maini stangi si un cap zuz :)
  • la munci....pffff..chiar nu dezvoltam subiectul si aici ca fug fetele tipand!
  • iau de la Moni doza zilnica de sensibilitate, intelepciune si intelegere si asta e mare lucru, pt ca primesc darul asta fara sa am vreun merit!.....E ciudat, cum de asta se intampla ''atunci cand trebuie''!
  • cu Ladybug ne oblojim ranile si mergem mai departe, aici e deja o intelegere fara prea multe cuvinte explicative!
  • cu Rontzi......ea e Diva, te pune la punct 1-2 daca nu esti conform! :) noroc ca ea priveste lumea dupa alte criterii :)
  • apoi Ubi: e minunea mea, ce mi-a daruit o alta minune! e fericirea mea zilnica, e rasfatul meu! si ii multumeam zilele trecute pt bunatatea lui si pt sacrificiile lui, pt faptul ca pune visele si dorintele mele mai presus de ale lui, pt ca il ador, pt ca fericirea lui e fericirea mea! ♥ ♥ ♥
  • si bebe mic, tot mai voinic si mai sugubat si mai puiu' mamii! e tot mai independent, fuge, nu merge, asta inseamna cucuie si bufneli cateodata, dar gelul de arnica de la Apivita face minuni! cu un simplu ''mamimea'' zbor de fericire! ♥ ♥ ♥
  • si printre toate, treburi si trebusoare prin casa, ceva pregateli pt Sarbatori, si ceva oboseala la pachet.
Deci, ce legatura are poza cu toata postarea? are! :) pt ca era o vreme cand viermisorii dulci acrisori, cat mai acrisori, erau preferatii mei, nelipsiti din gentute. Sunt doar amintiri acum, pt ca unele lucruri se schimba, din fericire. Altele nu, din fericire! :)

2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca esti foarte directa si hotarata cand e vorba de binele casei.Bine faci! Nu stiu ce sunt acele chestii dulci- acrisoare,dar nu conteaza.Ma bucur ca sunteti binesi veti petrece sarbatorile frumos.

    RăspundețiȘtergere