sâmbătă, 26 aprilie 2014

Feels good

Momentul acela de liniste sublima, de impacare si fericire!
Eu il asociez cu vacantele. Pt ca doar atunci simt ca traiesc ce e important cu adevarat!
Si-n acel moment de regula ies pe balcon(ha, un secret: rezervarea o facem la camere pt fumatori pt ca asa balconul e nelipsit ;p), un ceai sau o cafea, trag aer in piept si simt, vad, apreciez si multumesc pt tot ce mi se-ntinde in fata ochilor!
Azi nu sunt in vacanta, nici pe balcon, si in loc de cafea am o sticla de Cranberry Reds (;p).....dupa ziua de azi e the best choice!
Da Rontzi, am scos-o la capat, o intreaga aventura! si dupa toata agitatia, ne-am gandit ca era mai simplu sa fi comandat pizza! :) daaaah....:)
Si cum spuneam, nu e vacanta, e chiar ''totul in toi'', dar e acel sentiment de liniste in care lucrurile sunt bine conturate.

4 comentarii:

  1. Ahaaa, te-am prins :)) Si merge mereu faza cu balconul? O sa tin minte asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am retinut numele bauturii, nu e o berica? Restul nici nu mai conteaza...daca tu esti multumita....

    RăspundețiȘtergere