joi, 18 iunie 2015

Delicat

Aaa...e un sensibil!
sau ce drama Queen! ziceam cand aveam chef de o gluma!
Am fost ca un piper in copilarie, iute, nu stateam prea mult pe ganduri, apriga la manie, mai scapam cate o scatoalca cand era nevoie. Baietoasa nu gluma!

Apoi mi-a trebuit mie sa citesc, mult! Cate 3 carti aveam pe noptiera, doua pe care le citeam in paralel si a treia pe care trebuia sa o stiu de rezerva.
Mi-a trebuit mie sa ma pun in locul oamenilor, sa ii inteleg, sa ii cunosc..
Am ajuns asa campioana mondiala la despicat firul in patru (m-a medaliat Rontzi ieri), dar si la categoria "mama ranitilor". E foarte posibil sa fie o medalie la mega-corectitudine si perfectiune. Si pt ca imi place matematica o sa tot trebuiasca sa fac probleme din culegere.... (nu, nu vb de mate-mate acum).

Am ajuns o delicata, Haha.
Parti bune: nu am lasat balta pe nimeni, dorm linistita cand pun capul pe perna, nu ma mustra constiinta, sunt constienta de tot ceea ce traiesc. Nu sunt un robotel care produce, caut sa traiesc fericirea. Sunt recunoscatoare.
Parti rele: fiecare neadevar, nedreptate, rautate, doare mult. Fie ca mi se intampla mie, sau altora.
Si e un cerc vicios, pt ca incep sa analizez, sa despic firul in patru, sa inteleg.
Cand as putea bine sa o iau ca pe o joaca! Jeez...mi-e greu pana si sa scriu asta!

4 comentarii:

  1. Ca sa razbesti in viata,alege mai mult ce e aproape de tine.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte putine persoane ca tine, si din pacate nu sunt apreciat pe cat ar trebui. Eu sunt asa cu putine persoane, cu cele care chiar conteaza pentru mine, dar nu le las sa vada, ma straduiesc sa par cat pot de tare in orice situatie chiar daca in interior mai am putin si cedez complet. Este un fel de scut pe care incerc sa mi-l construiesc

    RăspundețiȘtergere