sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Recently....

"And..what you've done recently?"
"Aaaa...do you really what to know? Okay, grab a mug and let me tell you!"

15 minute mai tarziu cana lui era inca plina, ochii mari urmati de gura casca. Eu cu gura pana la urechi! :)
Si atunci mi-am dat seama! Lucrurile au fost asa cum trebuiau! :)
Nu stiu cum a inceput pt voi noul an, dar pt noi si altii din jurul nostru, a fost haotic bine de tot. Planuri bine facute transformate in WTF..Mi-a zis cineva ca anul Maimutei aduce cu sine astfel de situatii din care iesi cu bine fiind creativ si nerespectand reguli. Eu..care nu citesc un horoscop fara sa nu cad pe spate de ras, am zis Batman! Eeeei...incep sa stau putin pe ganduri de-amu! :)

Vacanta frumoasa cu doua dupa-amieze de ninsoare s-a terminat repede, oricat de multa ni se parea la inceput. Nimic fastuos sau pretentios, doar simplu si frumos, bucurie in inimi, cam asta ne-am dorit si asta am avut! ;) biine si glamour-chic uneori, asa ca fetele :)
Ziua plecarii de acasa a fost greoaie de cum ne-am trezit, umblam in reluare prin casa, cu inimile triste, pt ca mereu vine intrebarea "cand ne mai vedem"..ne inghiteam lacrimile si suiam fruntile, ca sa facem fatza zilei. Alesesem varianta zborului cu escala,ca sa nu stam atatea ore legati in avion, la venire facusem la fel asa ca stiam la ce sa ne asteptam. Insa......acum, privind in urma, mi se pare cam riscant sa stai la fiecare drum cu inima la gura nestiind daca prinzi legaturile urmatoare! o intarziere de o ora si.. ne-a facut sa fugim prin aeroport catre zborul doi, ca in filmele de Craciun cand toata familia isi flutura trolerele intro mare goana!
Am plecat spre aeroport. De cum am iesit din Brasov a inceput a 3a ninsoare a iernii. Nu a tinut mult, doar cateva ore. Ce inseamna asta pe Valea Prahovei? Blocaj! Si iac-asa am savurat din drum milimetru cu milimetru, cu ochii pe ceas si facand matematica de zor! Apoi spre Bucuresti alt blocaj, telefoane la aeoport, sisterul a fost la butoane! :) Cred ca avionul decola cand noi intram in aeroport! ...."soc si groaza" ar zice televiziunile profi, nu? Pffffff!  Mergem la biroul companiei unde ni se intoarce spatele gretos, sisterul suna la call-center, noi incercam sa cautam cazare pana dimineata. Pe scurt, nu a iesit nimic! Nici rebooking nici cazare. "cum, o firma asa mare?"..dap, sunt pe lista noastra de no-no!
Asa ca in plina seara, pe urme de zapada deja topita, ne-am intors intr-o extra-vacanta:) nu a fost bucurie mai mare pe mogaldel sau pe bunicii care l-au revazut! :)si turele de bucurie facute de junior printre jucarii, mi-au sters toate supararile zilei! :)
A inceput apoi vanatoarea pt alte bilete, ca mai avem si niste sefi!  in primele zile de an, cand totul e sold-out....nu e un lucru usor! Mai ales cand iti faci travel-protect pe cardul bancar! :)
Dar am reusit, toata gasca mobilizata, am luat bilete, un singur zbor, lasand legaturile de tren de rezolvat dupa aterizare. Am zburat cu Wizz..a fost doar al 4lea zbor cu ei, si nu vreau sa fac reclama, insa din toata seria de companii folosite pana acum, Wizz a fost cea mai cool. Si alta constatare: au fetele cele mai dragute! :)
Si pt ca ne-am obisnuit cu intarzierile, nu am scapat nici de data asta, insa nu ne-am mai consumat. Am plecat de acasa mai impacati si cu inimile mai usoare, cu un plan facut pt urmatoarea vacanta, si cred ca asta ne-a ajutat sa trecem mai usor peste toate.
Dupa aterizare ar fi trebuit sa alergam la trenuri si alte minuni, dar am ales un taxi si pt urmatoarea ora am stat relaxati, privind vecinatatile. Intoarcerea acasa a fost..acasa. Dupa jumate de ora livingul era plin de jucarii, Ubi venise de la cumparaturi, si eu despachetam incercand sa-mi amintesc care pe unde vine! :)
La voi ceva haos anul asta?

Un comentariu:

  1. Pai si acum s-a terminat cu bine! :) cred ca avem cu totii emotii cand e vorba de vreo calatorie..:)

    RăspundețiȘtergere