marți, 6 septembrie 2016

Random

 Primul pumpkin latte pe anul asta. De la Starbucks urca scarile o aroma ametitoare. Am ajuns teleghidati pana la tejghea. 
-Ce faci acum? Ai de gand sa dormi cu ea in mana?
-Nuuu, o adulmec! De acu stiu ca e toamna.

E cool sa fii blonda. Cu suvite verzi. Mai ales daca inainte de vacanta ai fost bruneta. Dar asta inseamna masca speciala pt varfuri, samponul special pt par blond, tratamentul antitermic. Si in plus grija mare sa nu o dau iar in zuzenii, vezi tu am observat data trecuta ca numarul gafelor se intensificase in perioada "blonda".

Inca nu-mi amintesc cum se chema pastila aia care se lua pt imbunatatirea memoriei.

Daca Mogaldel zice ca el e the cutest and the geniusest inseamna ca asa e. 

Pantofii Oxford lacuiti chiar merg la orice. La fel si bluzitele cu gulerase albe. Am reusit sa il sochez pana si pe rockerul metalist. Pt ca suvitele verzi. Si pt ca sunt smart, ma completeaza Ubi.


4 comentarii:

  1. Blondă? Brunetă??? Eu te știam roșcată! :))
    Hmmm.... parcă lecitina ajută la memorie.
    Și oare cu cine seamănă Mogâldel? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Not a chance! Șatena, bruneta,blonda,da dar roșcata nu. Cred ca am avut o nuanță de ciocolata care in soare avea reflexii,dar cam atat.
      Mogaldel seamănă cu amândoi :) asa zice lumea :))

      Ștergere
  2. Pantofii oxford sunt preferatii mei, cat de comozi... Suvite, fata verde? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DAP,multe Șuvițe Verzi :)
      Se mai estompează ele la spălat dat am pigmentul si le dau in refresh daca ii cazul :)

      Ștergere