duminică, 30 august 2015

His whisper

Am plans, sa nu ma vada nimeni, sa nu ma stie nimeni, am iesit zambind, incercand sa ii incurajez pe ei. Nu era usor cand eu ma luptam cu teama mea. Din toate motivele logice si omenesti teama era justificata. Dar stiam ca sufleteste de fapt il dezamagesc pe El! si asta a fost lupta mea..
Si imi spunea in fiecare zi, sa ma bucur de ce e in jur, pt ca El se ocupa de toate!
Si am stiut ca e asa, o parte din inima mea era linistita, asteptand sa le arate ochilor minunea, cum El rezolva inca o data totul!
Si azi ochii mi-au plans de bucurie, pt ca El mi-a rezolvat totul, dupa promisiune!

2 comentarii:

  1. Cat de frumos, si eu am redescoperit relatia mea cu Dumnezeu dupa o lunga perioada, inca lucrez la ea, dar am atatea pentru care sa ii multumesc!

    RăspundețiȘtergere