luni, 16 mai 2016

Aaaaw please do!






12 comentarii:

  1. Cred ca la noi merge un ceai fierbinte ptr ca e friggg.... :((
    Ella

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi a plouat, asa ca am mancat capsunile inainte sa ajunga limonada :)))

      Ștergere
  2. Oooo Doamne! Arată bestial toate! Și cât de frustrant este că mă duc cu gândul la vară și relaxare pe vremea asta oribilă! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri am avut o zi de căpșune romanești, am si uitat de ploaia de afara! :)

      Ștergere
  3. Mmmmm...preferata mea pe timp de vara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia aștept să mănânc căpșuni din grădină! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa consumate direct, apa fructata sau ca o limonada, nu refuz nici eu!
    Visez si la o portie de afine direct de la munte, langa tufe. :))

    RăspundețiȘtergere