sâmbătă, 21 mai 2016

Un colt de normal .....si pizza

Da mai vreau in vacanta, zice pustiulica.
Stiu mami, si noi mai vrem!
De ce nu e vacanta tot timpul? Ma intreaba pe un ton serios, ii ador ochii astia mari curiosi.
Nu stiu pui sa iti raspund, pt ca stii tu...toti oamenii ar vrea doar in vacanta dar ceva ne face sa punem rotitele sistemului in miscare.
M-am salvat de "ce e sistem?" cu un pup...dar are dreptate...mai ales in ziua cand te intorci din vacanta..

Nu a fost de-ajuns, pt timpul cu cei dragi, pt vizitat, pt leneveala..si daca am fi stat o luna nu era de ajuns. In primele zile nu stiam pe ce sa punem mana, uitasem ordinea lucrurilor, ne simteam stanjeniti..defazati intrun alt film. Apoi ne-am gasit ritmul de vacanta, cu zilele prea scurte si diminetile somnoroase.
Am fost prin locuri neumblate de ani (de noi cel putin) si simteam ca tradez ceva. Locurile par neschimbate (cateva masini noi...pe care acasa-aici inca nu le-am vazut), dar eu sunt atat de....altfel..
Drumul catre casa aici e atat de lung....toate mijloacele de locomotie concentrate intro zi....ameteala de dupa, rascolitul jucariilor pe care mogaldel le regaseste...nici un loc in care sa calci safe ...pizza in cuptor, si flori. Pt ca Ubi!

12 comentarii:

  1. Welcome home! :)) It's raining men, Hallelujah... ♪♫•*¨*• :))))
    Ella.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaha it really was yesterday! :))
    Now it's sunny....ish:))

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu aud de mancare...vin de la gratar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wooow nu am facut gratar in vacanta....pfff asta ne-a scapat! :)

      Ștergere
  4. Dar e vacanta tot timpul! :) Doar ca, in vacanta, mai muncim, mai mergem la scoala, la gradinita... sa nu ne plictisim. :)
    Sanatate, viata armonioasa si imbelsugata iti doresc (va doresc)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plictiseala in vacanța? Nu știm ce e aia! :) cred ca am putea sta frumos si bine asa :)

      Ștergere
  5. Ehehee...e bine ca te intreaba de vacanta, mai bine decat sa te intrebe de ce se zice "albina" la albina si chestii :) . Fiecare cu , curiozitatile lui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooo la 3 ani e prea mic pt albina...nu are curiozități de-astea :)
      Multumi de vizita :)

      Ștergere
  6. Abia astept si eu o vacanta, sa ne putem relaxa si noi din plin. Daca sincer, am uitat deja ce e vacanta :)) Ma bucur ca voi ati reusit sa va odihniti hehehe Va pup, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am întors si deja am uitat senzația aia de vacanța :)

      Ștergere