duminică, 20 noiembrie 2016

Ce aduni?

"Unui bogat i-a rodit din belsug tarina. Si el cugeta in sine, zicand: Ce voi face, ca n-am unde sa adun roadele mele? Si a zis: Aceasta voi face: Voi strica jitnitele mele si mai mari le voi zidi si voi strange acolo tot graul si bunatatile mele; Si voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunatati stranse pentru multi ani; odihneste-te, mananca, bea, veseleste-te. Iar Dumnezeu i-a zis: Nebune! In aceasta noapte voi cere de la tine sufletul tau. Si cele ce a pregatit ale cui vor fi? Asa se intampla cu cel ce-si aduna comori siesi si nu se imbogateste in Dumnezeu" (Luca 12, 16-21)

8 comentarii:

  1. So true... "Nu vă adunaţi comori pe pământ, unde molia şi rugina le strică şi unde furii le sapă şi le fură.
    Ci adunaţi-vă comori în cer, unde nici molia, nici rugina nu le strică, unde furii nu le sapă şi nu le fură" Matei 6:19-20
    Ella

    RăspundețiȘtergere
  2. Surori în credință. :) Evanghelia de astăzi m-a ajutat să îmi doresc să fac mai multă milostenie.
    Seară plăcută! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos Maria :)
      Suna bine surori in credinta :)

      Ștergere
    2. Mona, iartă-mă dacă ți-am greşit cu ceva!

      Ștergere
    3. Prima data m-a speriat comentariul tau, de unde pana unde sa iti ceri iertare?!
      apoi mi-am amintit de parintele care nu ne lasa sa ne ncepem postul pana nu ne ceream iertare de la toti! :)
      Asa ca spor si vrednicie in toate, si post fara de ispite :)

      Ștergere
  3. Asa este, trebuie sa ne amintim ca toate sunt trecatoare aici, sa nu uitam de suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cel mai ușor... si mai greu lucru in viata..:)

      Ștergere