duminică, 10 septembrie 2017

Something sweet

Mno, cam raman fara scuze...
Am dat-o pe aia cu n-am unt dulce, n-am oua...
S-a grabit Vlad si a mers de-a cumparat.
Am dat-o apoi pe 'tb sa se incalzeasca putin untul, ca sa il facem crema". 3 degete impung pe rand untul, sa vada daca s-a inmuiat. Doua degete sunt nerabdatoare, al 3lea e temator.
Capul razvratitilor e Mogaldel, care piuie de cateva zile ca vrea birthday cake, de ciocolata.
In mod normal as fi sarit in secunda urmatoare sa ii fac pofta, daaar vrea tort. Si eu nu cofetaresc. Pt ca nu-mi iese chiar daca vreau! Ori mi se pare incredibil de mult zahar in reteta si atunci nu-l pun tot, ori untul e prea mult, ori faina e cat cuprinde (indiferent ce inseamna asta).
Si daca zic gata, urmez reteta fie ce-o fi, dau peste una scrisa de una dintre duamnele din vechea garda, care si sa le pici cu ceara si n-o sa-ti dea reteta buna pt ca "una-i cea mai priceputa".
Am reteta, una simpla, pt ca vrea si bucatarul junior sa fie parte din actiune.
M-am si pregatit cu servetele umede sa repar pereti si mobila.
Imi tb doar curaj. Si indemanare. Si maini pricepute. Dar inca imi tin degetele incrancenate intrun incapatanat finger-crossed, sperand ca macar am nimerit reteta buna.
P.s: We rock it!


4 comentarii: