sâmbătă, 23 iunie 2018

Dimineata de vis

Nu-mi amintesc exact ce am visat, dar a fost unul din viselea acelea profunde, ce nu par vise ci mai degraba calatorii in alta lume. Nu-mi amintesc actiunea, insa m-am trezit cu starea de "alt loc".
Cobor din pat cautand lumina, dau draperia deoparte ma incurc in perdea. Pt o secunda caut febril ceva din lumea din care tocmai ma trezisem. Insa aceleasi tufisuri inflorite ne stau vecine.
Imi amintesc tot mai putin din starea din vis, pe masura ce picioarele imi inainteaza in lumea asta.
Si mi-e un dor ciudat, de nu stiu ce, de un alt timp, si un alt loc, de un alt secol.

2 comentarii:

  1. Dimineata de vis, sau dimineata in vis sau visul diminetii... :)
    Astfel de vise au darul de a lasa in noi "urma" unui dor pe care nu il intelegem, dar nu e un dor dureros, ci unul... melancolic, cumva.
    Zile senine iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere