duminică, 5 iulie 2020

Noul nou




Ieri am avut o zi de treaba, ne-am apropiat de debara, am ciufulit-o bine, am sortat ce era de ținut, restul aruncat. Avem atâta loc încât am decis sa il transformam in.... stockpilling stuff.
Pana acum 4 luni nu voiam sa aud de asta, pt orice erau cumpărăturile la magazin,nu voiam rezerve in cămara .... prea secolul 20.
Cand lockdownul ne-a prins .. a fost fault total, noi nimic in casa, ei nimic la rafturi. Nu stiu nici acum cum ne-am descurcat, însă apreciez fructele si legumele, oua si brânzeturile altfel. Din iunie e ceva mai bine, sunt rafturile pline ..dar si rezervele mele! Deh.... secolul 21!

Am reamenajat livingul acum ca doua birouri fac parte din cotidian. Jonglam intre ședințe, homeschooling, plimbările in aer liber..trăim alta dinamica. Încă nu ne apropiem de putinele magazine deschise, însă petrecem mult timp in verde. Mai puțin TV, mai mult Netflix. Ne bucurăm de curtea casei mai mult ca in alți ani. 

La plimbarea de ieri mi-am dat seama ca noul nou a fost asumat de mulți. Trecem de pe un trotuar pe altul, grupări de familii, si ne salutam zâmbind cu un thank you citit pe buze. Se întâmpla de fiecare data, in orice oraș ne-am plimba. Incredibil de mult bun-simt. 

Azi am decis sa lenevim, furtuna de vânt ne tine in casa. Pofta de pizza. A doua anul asta. Stiu ca se face buna si in casa....dar uneori e mai buna cand iti bate la usa. Sun prietenii care sunt abonati la pizzerie, avem pont bun. 
Ma uit la ecran...Conversația imi pare din alt film! Cine si-ar fi pus vreodată problema ca tb sa comanzi azi pt mâine, ca cine știe daca pizza ajunge rece, plus cutia pulverizată cu dezinfectant...asta a fost cel puțin pt noi in lockdown. Însă acum comanda se da din nou cu o ora înainte de livrare, din nou aburii se ridica odată cu capacul, ba chiar au si oferte la livrare.. 
Nu pare mare lucru, însă per ansamblul weekendul asta m-a făcut sa simt ca normalul asta e ceva nou.

4 comentarii:

  1. Eu nu tineam, mi se parea prea consumism...
    însă dupa lockdown m-am învățat minte..

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi avem magazinul mare peste drum, si e deschis NON-stop :)) niciodată nu mi-am pus problema ca o sa rămânem fara mancare. Si cand s-a întâmplat...a fost groaznic! In uk a fost rau pt ca aprovizionarea a fost la pământ, si doua luni am cumpărat mancare cu ratia! Acum sa vezi cum am transformat debaraua :)) cum ajung rezervele la jumate imediat cumpăr sa fac plinul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un bax de apa pe săptămana, o sticla de ulei, o punga de faina, totul cate un obiect pe săptămana, si asta doar daca erau pe stoc. Sos de roșii, legume congelate sau fresh, tot pe rație, doar cand erau la raft. Si asta a fost din Martie pana in Iunie. Lumea s-a îngrășat in carantina, noi am slăbit ca nu era mancare.
      S-au mobilizat cei cu fermele din ținut si am reușit sa comandam de la ei cam totul.
      A fost o experiența din care am învățat multe.

      Ștergere
    2. Încă nu s-a intrat, 80% din magazine sunt închise in continuare, marfa e la raft dar nu ca alta data... e mai bine, dar nu ca înainte

      Ștergere