duminică, 6 decembrie 2009

Uraaaa...si la gara!! :)

Nu zabovesc mult azi! ;p
Dar nu voiam sa las ziua asta sa treaca, fara a nu vorbi nitelus de..alegeri! De data asta am mers la vot, mi se parea normal sa iau atitudinea asta la toate nemultumirile ce le aveam! spre surprinderea mea au fost mult mai multi oameni decat ma asteptam! drumul pana la liceul ce gazduise sectia de votare era plin de oameni!!! toti vorbeau de acelasi lucru! cu mainile ascunse in buzunar(da da! manusile nu sunt de ajuns;p) mergeam repede catre sectie, sa pun stampila si sa scap repede de asta! Ma apucase teama, sincera sa fiu, auzind ce vorbeau oamenii pe strada! cate creiere spalate!!..Dar uite ca am stat nitel cu emotii pana la ora 21 si gata! avem un alt presedinte!! nu ma bucur ca e Geoana, dar ma bucur nespus ca nu mai e Base!!!! Nu-mi fac mari sperante, nu cred ca ne va fi mai bine peste noapte, nici peste cateva luni! Pana nu se intocmeste un plan economic nu cred ca avem mari sanse!..Nu mai cred in clasa politica, sper insa ca oameni noi sa aiba acces, sa schimbe cate un pic, sper ca nici acestia sa nu fie morti de foame si sa fie tentati sa fure ca ceilalti..Sper ca oamenii rationali si de bun-simt sa aiba un cuvant de spus..sper ca incultii tupeisti sa dispara din prim-plan, sper sa scapam de "succesuri" si de Ferrari si Lamborghini izbite-n zid sau parcate prin fantani..
In ceea ce priveste weekendul acesta..o sa povestesc cu alta ocazie! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu