sâmbătă, 16 ianuarie 2010

"Susan Boyle este urata? Ori noi suntem urati?"

N-am mai scris de ceva vreme!..imi simteam sufletul cenusiu, stari ce au aparut de nu stiu unde si voiam sa fug de ele! Desi stiu ca doar analizandu-le le pot depasi! cu siguranta subconstientul meu vrea sa fie bagat in seama! ar trebui macar sa vad de ce ma simt asa! mergand pe firul lucrurilor poate chiar descopar ca..melancolia mea tematoare este nefondata! ..cine stie? dar deocamdata...nu ma simt in stare s-o fac! Doamne cat urasc minciuna si ipocrizia! Intotdeauna mincinosii au explicatii, au motive..e vina altora ca ei au fost nevoiti sa minta! Cum naiba?? Nu te pune nimeni sa minti! este alegerea ta! pt ca stii foarte bine ca faci ceva gresit si pt ca ti-e teama de consecinte, alegi sa minti, sa acoperi, sa "lucrezi pe la spate"! nu esti sigur(a) ca faptele pe care le ascunzi vor avea un rezultat bun, nu prea esti dispus(a) sa risti..asa ca minti! Nu am nici un respect pt specimenele acestea! produc atata suferinta cei care mint, care creeaza iluzii, prin minciuna lor ii fac si pe altii sa traiasca iluzii!..Animalele sunt altfel! ele cand te iubesc..apai te iubesc! ..nu stiu de ce dar pisicile fac exceptie de la asta! iubitorii de matze ar spune ca sunt inteligente, alti..ar zice ca sunt perfide! imi plac toate animalele, dar iubesc cateii! :) Alta divagatie..Spuneam ca animalele sunt altfel! ele cand te ataca..le vezi ca vin cu toata forta catre tine, nu tes intrigi, nu construiesc capcane, ele doar sar! dar macar poti sa te feresti de ceea ce vezi! Oamenii in schimb..zic una si fac alta..fac una si gandesc alta!..gata! iar pic in butoi!
Dimineata asta m-am trezit cu gandul ca vreau sa fac weekendul acesta altceva! va trebui la moment dat sa fac curatenie, dar in rest..altceva! M-am dat jos din pat, lenesa..si ma intindeam ca un catel dupa ce se trezeste! as fi vrut sa vad altceva pe geam! zapada, ploaie, soare! orice dar altceva! dar nu! aceeasi mohoreala si padure zgribulia si trotuare ude si petice mici de zapada suspendate prin copaci..gri totul! AAAA!
Apoi iau laptopul in brate si deschid mailurile! cum de nu dormeai la ora aia? nu era prea tarziu? samburel stie?;p.am incercat sa atasez fisierul dar dupa cateva incercari..Na! noroc ca exista youtube! asa ca..mi-am primit "altceva"-ul din dimineata asta! enjoy:
http://www.youtube.com/watch?v=JpbyM8k7e2Q
Apoi deschid alt mail..simplu: "Susan Boyle"! Somera, 47 de ani, nu a fost niciodata sarutata pana atunci!
Inainte sa va uitati pe link, va rog sa fiti atenti la reactiile juriului si ale publicului, inainte ca Susan sa cante!! ascultati-i ce spun inainte ca Susan Boyle sa cante!
http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
Susan Boyle a tot incercat de la 12 ani sa devina cantareata profesionista, dar rand pe rand agentii..oamenii, iau intors spatele si au refuzat-o..datorita fizicului, pt ca se temeau de exact reactia oamenilor! si uite exemplul: cum s-au purtat toti inainte de cantec! Asa ca Susan Boyle a ramas cu visul ei..cu o viata normala..multi ar zice banala..Si asta de ce? doar e clar ca are talent! e clar ca are calitati!! nu-i asa??Dar nu a trecut de prejudecatile oamenilor! prejudecatile lor i-au inchis ei usile in fata! cine..(doamne iarta-ma!) va da voua, frumosilor lipsiti de defecte, dreptul de a-i judeca pe altii? doar pt ca v-ati nascut frumosi? asta e o calitate? asta e un noroc! dar care e meritul vostru? care e realizarea voastra mareata. care va indreptateste sa-i tratatti pe ceilalti cu atata superioritate? daca un om este urat inseamna ca este un om slab? ii ignorati pe toti? ii exilati pe toti? ..ce specie!!...:( Am avut norocul sa nu "judec" oamenii dupa chip! faptele si vorbele lor au contat mai mult! am vazut oameni frumosi dar extrem de urati ca suflet!..multi!..Asa ca data viitoare..poate o sa fiti mai constienti de..frumusetea oamenilor din jurul vostru..M-a intristat terbil chestia asta!..O sa conteze calitatile vreodata?...:(((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu