miercuri, 15 septembrie 2010

Asaaaa..

Una pt mine, una pt pui! melodii evident! nu ranji asa ca ti-o furi! :)
Aproape doua saptamani de cand n-am mai poposit pe aici! sa vedem..11-12 ore la munca plus orele pe drum (seria fantastica a continuat), oboseala cu durere, reviste cumparate si doar rasfoite pt ca adormeam cu nasul pe ele daca incercam sa le citesc, fructe, plimbari in oras in weekenduri, cumparaturi (daca tot muncim pe bani macar sa-i cheltuim, nu? ;p Super inel trantit pe deget, finut...mmmmm love it! cade de pe deget acum pt ca mi-a intrat mana la apa...), carte ramasa neterminata, mancare mutata in congelator pt ca as fi adormit cu mancarea in fatza..asa ca fructe :) Masina germana nu e masina germana! cliseu care ma face sa rad de naivii ce inca viseaza!
"Billionaire" ascultat on an on! dupa indelungi dezbateri cu colegii de suferinta am decretat ca nu merita sa tragi tare pt bani..HAHAHA :)) binenteles ca asta am invatat-o pana acum cu totii, dar asa am mai avut un motiv de barfe si alte asemanatoare :) savurat cafeluta dimineata (fii pe pace Scumpi, nu devine un obicei! s-a intamplat putinel ;p)..Cum naiba sa porti un tricou cu inscriptie "Sex Bull" cand imaginea lasa de dorit si in plus mai mergi ca un bebe ce inca are pampersul in dotare?! si da! ochelarii de soare cu rama groasa de plastic purtati pe nas in Carrefour!..well, poate sunt eu rautacioasa si omul voia doar sa transmita patetic un mesaj penibil!..nuj cine era nenea dar stiu ca mi-a zgariat retina!..Rontzi..daaaa! asta da! conduce curajoasa masinuta cu mamaliga in geam si bebeu in scaunel! yeeeeees! niciodata sa nu spui niciodata, asai? :) bravo Rontzi!!! e vina ta ca mi-ai aratat masina in timp ce ma topeam dupa Bebe! ne schimbam noi priviri dragastoase si zambete topitoare si Rontzi voia sa ne uitam la masina! auzi la ea! cate desconsiderare! pai sa-mi iau eu ochii de la puiul de om?..:)) glumesc mamico! zau ca am admirat bijuteria si zau ca ma bucur enorm de curajul dovedit!! :)) dar puiul nou..ce frumos! si vorbaret si zambicios si smecherel! :) ce-mi place scumpetea! :) desi dupa ultima intalnire cred ca nu o sa ma mai aiba la suflet..nu de alta, dar se intalnesc divele dupa mult timp si se hotarasc sa puna tzara la cale in timp ce plimba copilul..si prinse in "actiune" uita ca trece timpul..noroc cu cel mic ca se pune pe o portie de racnit sa ne aminteasca de fomitza lui! :) foaaarte taaare! :)) da Rontzi, doua zile de liniste am avut si eu si de azi am reinceput seria orelor peste program...asa ca, iar a fost alarma falsa!  proiectul nu s-a terminat....mooooooor!
Cam atat! :)
Ubire? poti sa zici ca sunt normala??? :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu