luni, 5 septembrie 2011

We are baaaack!

Si mi-era un dor sa scriu!!!!!! in fiecare zi ar fi fost ceva de povestit, dar cum netul nu era in lista de prioritati...am ales sa facem poze! intruna!!!! aseara am reusit sa ne uitam la o parte din ele, trebuie sa facem o selectie printre ele pt albumul lunii de miere! :) can't wait!
si acum cu inceputul: nu aveam absolut nici un plan facut pt luna de miere, ne gandeam sa dam fuga la mare dendata ce pleaca musafirii spre tzarile calde! deja simteam nisipul sub talpi! ;p Dar a venit ocazia sa plecam in Venetia! seara am vorbit despre asta, dimineata urmatoare faceam poza pt buletin la politie, si dupa-masa luam drumul Italiei! drum din care nu am inteles mare lucru, pt ca dupa o saptamana jumatate nedormita, in sfarsit, in bratele scumpului(care a rezistat stoinic la framantarile si zbaterile mele din timpul somnului) am doormit! dupa ce am ajuns in Padova si prima zi din luna de miere am petrecut-o doooormind! in zilele urmatoare a trebuit sa ne adaptam caldurii, soarelui puternic si aerului atat de diferit fatza de racoarea muntilor de acasa! dar am reusit, am facut precum camilele! tone de apa! si ceai si suc si bere si spumante...toate cu gheata! :))) cooling stuff! :)
dar uite ca am intrat in povestea lunii de miere, cand eu voiam de fapt s-o iau cu inceputul! :)
Sooooo...cununia civila_joi! (nu avem poze oficiale inca, nici de la nunta nici de la cununie, pt ca am plecat in luna de miere imediat dupa nunta si ne-am intors weekendul acesta,dar avem o mare nerabdare in a scotoci prin poze), apoi imediat fuga la pensiune, unde, cu ajutorul prietenilor veniti de departe, am inceput sa amenajam pensiunea! sooo much fuuuun! prima zi ne-am petrecut-o in mare parte lenevind in foisor, apoi jocuri la raul din spatele pensiunii, poze, si intr-un final aranjatul meselor in sala! treaba serioasa, nu gluma! incercam cu totii cele mai bune variante, baietii cu mesele, fetele roiau cu scaunele dupa ei, poze..:) si in final am gasit solutia optima! atat de bine a fost incat patronii pensiunii ne-au rugat sa postam poze pe site-ul lor cu toata sala aranjata! :) ceea ce inca nu putem face pt ca sunt pozele raspandite pe stickuri a caror locatie in spatiu nu mi-e total cunoscuta! :))nu sunt imprastiata! nu! sunt doar ametita si cu aer de vacanta intre urechi! :))
Partea cea mai frumoasa a fost vineri seara, cand toata vila era aranjata, baietii faceau drumuri cu masinile, iar fetele au ramas sa bibileasca mesele! Ioana a fost mireasa anul trecut, asa ca experienta ei mi-a prins bine! m-a pus in tema cu starile (firesti) prin care trec de obicei miresele, asa ca mai toate emotiile le-am consumat cu o seara inainte de cununia religioasa! am decorat mesele cu sumedenie de flori colorate, am facut singura aranjamentele pe care le visam, si dupa miezul noptii eram aproape gata...Aproape gata sa fugim acasa, eu sa ma epilez si scumpelul sa prinda un pui de somn, pt ziua incarcata ce urma!
Dar despre asta intro alta postare!
Deocamdata cateva (putine) poze! :)





 And now, inside!


mmmmmmm...cam putine, dar camera era aproape descarcata! all my hopes in the official photos! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu