duminică, 3 mai 2015

Daaaah

Cand mi-a povestit Ubi cum mogaldelul nostru l-a inchis afara pe balcon, am ras cateva luni bune dupa! Cu gruparea mea de fete binevoitoare, evident! :)) dar serios, cum poate un maimutz mic sa te inchida pe tine, adult, pe balcon?!?!?!? si hahahaha si hahahahaha! luni intregi! :)))
Pana intro seara......cand am iesit EU pe balcon si mogaldel m-a inchis pe balcon!!! cum s-a intamplat?? nu stiu!!! a fost prea rapid! mai rapid decat o clipire de gene( bine rimelate si curbate cu Iconic..as putea adauga..)! un pas in balcon si acolo am ramas!!!
Ubi era in baie, deci il scoatem din discutie.
Si incep: pui mic, deschide usa! hai pui, pune mana pe clanta! acolo mami! da pui, ouale de Pasci (inca avem lipite abtibilduri pe geam), si tzup-tzup! dar hai, deschide-i usa lui mami!
Mogaldel ma privea nedumerit si radea!
Bun, planul doi: incep sa ciocan, poate ma aude tatal!
cioc-cioc, boc-boc, in toate felurile, in felurite ritmuri!
Mogaldel incepe si el cu cioc-cioc!
Evident ma umfla rasul, rade si maimuta :) ajunge sa pupam geamul pt ca deja era prea funny si trebuia sa pup o falcuta!
La un moment dat juniorul isi pierde interesul cu adultul lipit de geam si se indreapta catre jucarii.
Eeei de aici a inceput panica mea, la gandul ca ar putea umbla singur prin casa! vedeam pericole si worst scenarii la tot pasul!
Incep in disperare sa ciocan la geam!
Vine puiul inapoi!
Uuuuf am scapat si de asta!
Dar ce vad? mandretea noastra intinde mana catre storuri, trage de banda si....nuuuuuu!
Vad cum storurile incep sa se inchida!
Ca un Superman o superwoman intind mana si incerc sa blochez mecanismul, nu de alta dar era prea de tot daca ramaneam complet nevizibila de posibilul salvator!
Asa ca incerc cu bocaneli, ciocaneli si alte onomatopee, pana iese Ubi din baie.
End of story!

Si sunt pregatita pt lunile ce or urma cand lumea o sa ma intrebe hohotind: pe bune, te-a inchis fii-tu pe balcon??

8 comentarii:

  1. Ce am ras! Odrasla mea avea vreo 4 ani cand a zbughit-o in baie si a inchis usa, avem un zavor mic pe dinauntru. Nu mai nimerea sa rasuceasca zavorul in sens invers si eram la fel de panicata. Cand a reusit sa iasa am luat sculele, am desurubat zavorul si l-am mutat o juma de metru mai sus. Acum ajunge si la asta... asa ca vezi ce mai ai prin casa care se incuie si ia masuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca la doi ani ne-a crosetat pe amandoi cu balconul, nici nu ma gandesc ce o fi la 4!:)
      iau masuri, iau :))

      Ștergere
  2. vaaaiiii :)))
    pe mine m-a inchis afara din casa, noroc ca mai era cineva!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) mi-e uşor să râd, că n-am fost eu pe balcon :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E mai rau,daca esti numai cu Bebe si sa ramai afara.Dar,e copil ,cum sa te superi pe el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar cum sa ma supar pe el? daca era de suparat, eu era singura vinovata:)

      Ștergere