sâmbătă, 11 iulie 2015

Doua hiene si o matza






Pe principiul ‘‘ daca iti cade telefonul pe jos te sperii, dar daca un prieten se impiedica te umfla rasul‘‘, ne-am simtit amandoi ca doua hiene ranjoase.

Ne povestea sis cum admirand privelistea de pe balcon, s-a impiedicat de pisica in timp ce cobora treapta dintre balcon si sufragerie, prilej cu care si-a captusit matza cu un sut, din zburatura-lovitura pisica a ajuns sub pat, de unde nu a vrut sa mai iasa, ferindu-se de picioarele human-ului. Mno apuca-te si consoleaza sisterul, ca ‘’naa, nu e vina ta, nu ai lovit-o intentionat, daca e la o adica ea e de vina ca s-a impleticit la picioarele tale’’, etc. Nu functiona treaba, chiar daca genunchiul ei era umflat si posibil vanat (nu de la sut, ci de la cazatura pe treapta), sisterului ii era mai mila de pisica.

Si acu intra hienele in scena! Dupa o relatare scurta a mea, recunosc, printre busituri de ras (chiar m-am abtinut dar vizual era mult prea funny, mai ales ca am o imaginatie bogata si mi se strecurasera prin gand si cateva miorlaituri de pisica in timp ce patrupeda zbura prin casa) incepe si Ubi sa imi tina isonul. Fuuunny!  Ne imaginam ce si cum, se mai strecura cate un saraca matza, saraca sis, meooow, vaaai. Usor s-a ajuns la o concluzie posibila cum ca de fapt pisica isi pusese in gand sa ii puna piedica sisterului, in timp ce aceasta cobora treapta, si asta ca sa fie o singura stapana mosiei! Altfel ce avea sa caute pisica la treapta, fix atunci?!?!

Eeei, acu nu suntem noi genul Acela de oameni care scot telefonul la pozat mai repede decat sa dea o mana de ajutor, dar de la atatia mii de km departare a fost funny.

Update: pisica a iesit doar seara de sub pat, dupa ce humanul s-a dus la culcare. In semn de protest matza s-a refugiat in bucatarie.

5 comentarii:

  1. Pisicuta pis-pis-pis
    Te-am visat azi noapte-n vis
    Te spalam, te pieptanam,
    Pe codita te calcam........ oops! :))
    Minions! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-l vezi pe Bijou saracu dupa interactiuni cu Eva :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem si noi o matza la bloc...fuge de ii ies scantei din coada cand il vede pe maimutelu nostru ;))

      Ștergere
  3. Pisicile sunt foarte orgolioase si pretentioase, dar acum o sa fiu si eu tot pe genul "intai sa fac o poza", chiar a fost funny situatia:))

    RăspundețiȘtergere