sâmbătă, 19 noiembrie 2016

Soo cold


Prima dimineata de weekend.
Te trezesti fresh, plina de nerabdare sa inceapa o noua zi.
Cobori sa faci cafeaua. Mai e...poate de-o lingurita.
Ca esti mai zurli in weekend e clar.
Iei pe tine pantalonii de piele. Aia de weekend. Angry boots in picioare. Parul ravasit nitel, sa fie in acord. Haina peste si la drum.
Supermarketul de langa e deschis non-stop, yaaay.
Te avanti afara, elanul de weekend te faci sa stralucesti si fara makeup.
Pana la primul semafor. Cand dardaiala de dinti suna a muzicuta. Si nimeni nu ti-a zis ca pantalonii de piele nu tin cald cand e ger.
Rasucirea pe calcaie si inapoi acasa.
Sunt bune si mandarinele..

6 comentarii:

  1. :))))) ce noroc ca e deschis !!! eu inca nu am descoperit unde e aici nonstopul!!!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu am tras un frig în primele săptămâni de şcoală... cu greu m-am obişnuit cu ideea că la 7 dimineața nu e ca la 11 :) dar aceste mici greşeli sunt şi puțin amuzante :) weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca acasa e mai frig ca aici....uit si eu uneori nămeții de acasa,si ma zgribulesc la minus 2grade :)))

      Ștergere
  3. ... si am vrut sa-ti zic ieri si am uitat! :))))) Frig, frig, dar cine creaza efectul "wow" in jur?!!! :)))
    Sa pui fotografii azi, ok? :)
    Ella

    RăspundețiȘtergere