luni, 4 iulie 2011

Bride on the brink

Pe vremuri, cand doar ma uitam la showuri euforice gen "Say yes to the dress" sau "Bridezilla", ma miram cat de isterice si ciudato-nebune pot fi femeile, unele, odata cu organizarea nuntii! scorpii lasate liber pe strada! si ma enervam pe mototoii de barbati care nu le..puneau la punct istericalele!
Eeeei, nu am ajuns chiar pana acolo, inca sunt in faza in care incerc sa tin nunta sub control, dar zau ca uneori imi vin sa tzip si sa-it trimit pe ceilalti sa stea pedepsiti la colt! pana cand ma calmez eu...sau ei!
La munca nebunie, multa treaba, taskuri tot mai complexe, oboseala crunta...am realizat ca primele mele amintiri ale oricarei zile, incep de pe la ora 8 dimineata! pana atunci sunt doar un robot adormit!
Dupa gramada de ore petrecute la munca, incepem goana pt organizarea nuntii! drumul la florar, la magazine pt costumul dragului meu (si binenteles ca vrem un costum altfel, care sa iasa in evidenta, nu orice!), magazine raspandite in toate colturile orasului, magazinul cu invitatzii inchis pana la ora la care noi am terminat o parte din treburi, 2 nectarine mancate pana la ora 21..Cumparaturi facute in graba, nu de alta dar ardea becul de pomana in frigider..;p O mancare rapida, si cum de vreo cateva saptamani mancam doar fierturi de legume sau de peshte si eventual vreun gratar porcesc, frumos marinat in prealabil, e o problema si gatitul pt ca nu vreau sa repet mancarurile! in ultima perioada i-am delectat papilele jumatatii cu piure de spanac cu feta si cubulete de roshii, sote de brocoli si baby-carrots, gratar de porc (mai degraba ashchii de gratar ;p), ce mai! bun-bun! si o bere buna dupa...:)
Ok, bifat si repaosul asta! continui cursa! somn usor norocosilor ce dorm devreme!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu