luni, 25 iulie 2011

Me and my Pina Colada

In seara asta sunt doar eu si my Pina Colada! tastez repede pe laptop, cu gandul la toate lucrurile pe care inca le mai am de facut! e si scumpi meu langa mine, si chiar daca acum sunt doar eu cu gandurile mele, faptul ca jumatatea mea e langa mine...e incredibil de reconfortant si linistitor!
Ziua asta a fost plina, amalgam de sentimente, dezamagiri, frustrari, oboseala, planuri, vise, bucurii, relaxare, rasete pe unda telefonului la aflarea vestii ca in sfarsit piatra a fost eliminata(;p), ocrotire din simpla prezenta a iubitului langa mine!
Pregatirile pt nunta avanseaza, unele dintre ele par a se rezolva de la sine, intr-un mod atat de uimitor, incat nu-mi gasesc cuvintele, la asta mai adaug problemele zilnice...plus belele de la munca, pt ca acolo se desfasoara un intreg razboi, si tocmai acum eu sunt pe picior de plecare...Astept doar sa ma bucur de concediu, si apoi....alte orizonturi mi-s dorinta!
Sooooo..imi place seara asta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu