sâmbătă, 2 iulie 2011

Never say never!

oLa fel de bine as putea intitula postarea asta "Amazing story"! pt ca asa e! :)





Ramasesem cu povestitul la momentul in care tzopaiam pe blog (si prin casa ;p) de fericire ca mi-am gasit rochia! Trebuia sa mai astept sa vina in tzara! trec zilele cu greu..rontzaiam buzele de nerbadare, vine ziua in care primesc telefonul cum ca gata, mi-e venit rochita! fuga pana la magazin, nerabdare, bucurie..tot tacamul! doar ca..rochia nu era asa..cum o stiam, asa cum o voiam..asa cum trebuia sa fie! Toata lumea imi zicea ca asa se intampla de obicei in Romania, ca nu trebuie sa ma mire..etc! bine-bine, nu ma mira, dar asta nu ma ajuta cu nimic! si dintrodata toata bucuria si dragostea mea pt rochita s-a evaporat! inca putin si picam in deprimare! chiar asa belea?!?? doamnele de la magazin imi ziceau ca o sa gaseasca o solutie..daca nu imi returneaza banii! oooof! deja imi imaginam ca trebuie sa iau cautatul rochiei de la inceput..si asta dupa ce ma indragostisem deja de rochie..si ma dezamagise..
Dimineata asta era programata o alta intalnire la magazin, mergem (sora si mama din dotare, cu Vladutzul ramas frumusel in fufoshenie..aka masina noastra) cu inimile stranse..Intram in magazin, mergem in zona de proba, acolo era o viitoare mireasa ce-si proba rochia..Eu, morocanoasa, intru in cabina, doamna vine cu rochia si...surpriza! rochia mea revenise! era asa cum o asteptam! :))ce relaxare..imi venise inima la loc! :) ies din cabina asteptand sa vad reactie mamei si dau ochii cu tot alaiul ce-o insotea pe cealalta mireasa! mutenie totala, ochii mari, ginerica uitase sa mai clipeasca..eu cautam privirea mamei! si ea era uimita ca ceilalti! perfect! :)) inseamna ca e bine! :) dintre toti, aud vocea bunicii din alaiul vecin: "ce frumoasa e!" :)
Incepem sa ne jucam cu voalul, mai sunt necesare cateva mici ajustari..dar gata! new love beetwen me and my dress! :)
Am plecat de la magazin, i-am cautat mamei rochie de soacra mica (hahahahahaha ce haios suna! ;p), apoi ne-a lovit foamea, am cautat un restaurant ca la mama- acasa, doar ca mancarea era..fara gust..Salata mea cu pui, cel putin! hmmm..dat fuga dupa real food, fructe-fructe-fructe! asa ca acum miroase in casa a piersici si pepene galben :) yaaaamy!
A! si un minunat frappe! home made! :)) si o inghetata de rom si cafea...
ca doar sarbatorim! :) (aproape ca uitasem gustul de "dulce"! ;p)
Love movie acum! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu