sâmbătă, 30 iulie 2011

Smac in the morning

 :)) Done deal! :))


Coffee and makeup! :)inca incerc machiajul frumos si usor de facut pt cununia civila si pt cea religioasa(avantajul faptului ca cele doua evenimente sunt in zile diferite, este ca pot avea rochite diferite si doua-trei machiaje diferite ;p, fara sa par o exagerata). Ieri trebuia sa mergem dupa verighetele comandate acum 2 saptamani. Noi ne-am dus, ele nu au venit. Se pare ca vin doar azi, inca un drum pana la bijuterie. Teoretic nu ar fi trebuit sa iau foc, nici sa ma lamentez vreo jumatate de ora dupa, dar m-a scos din pepeni fatza omului care a mintit fara sa clipeasca! dupa gura lui, se pare ca ne sunasa se ne anunte! evident ca lucrul acesta nu se intamplase de vreme ce noi eram in magazin! dar nu! el o tinea pe a lui, ca ne-a sunat! imi venea sa-i aplic "o lovitura de maestru" si sa-i zic vreo 2 vorbe de stadion, dar...trebuie sa fiu calma, sa ma gandesc ca poate omului se gandea ca il aude seful, asa ca l-am lasat cu minciuna lui, si cu un nou drum catre bijuterie.
Normal ca eram bosumflata, voiam sa le vad mai repede, asa ca nu mai aveam chef de nimic! ne plimbam pe stradute, intram la Sephora, adulmec ceva parfumuri, ma rasfat in raioanele colorate de "smacuri", prilej cu care mi-am dat seama ca nu mai am nevoie de nimic! asta da premiera! nu stiu cum, dar anul acesta cel putin, am umplut un raft de nebuneli colorate! era o vreme cand doar dermatograful era machiajul meu, si acum am ajuns sa uit exact numarul smacurilor! uau! asta a fost un shoc! :) a happy one! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu