luni, 18 iulie 2011

Joy in the heart



Dupa indelungi cautari, azi m-am decis in privinta buchetelor! sper sa iasa asa cum mi le imaginez! am dat toate detaliile posibile, dar asa patesc de fiecare data! stiu cum arata "ceva-ul" de achizitionat, si apoi ma chinui prin magazine sa gasesc acel ceva pe care il vad deja in fatza ochilor! bineinteles ca nu aveam cum sa-i arat doamnei cu flori cum as vrea sa arate buchetele, dar pana la urma a fost haios, pt ca am ajuns sa desenam buchetele ca sa vizualizam amandoua acelasi lucru!
Ceva asemanator am patit si la firma pt decorarea salii! am uimit lumea de acolo cu ideile (nu, nu s-au speriat! se mirau doar ca nu s-a gandit nimeni pana acum la asa ceva! ;p...well, ma pricep la vise, cu ochii deschisi! :) )
Liked it today! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu