joi, 24 mai 2012

Because

Scriu ca sa ma descarc, scriu pt ca asa vorbesc mai usor cu mine, scriu pt ca astfel raman proapspete, negru pe alb, toate trairile mele, fara sa se astearna pe ele praful uitarii! cu un simplu acum un an, sau acum doi ani, pot sa calatoresc rapid in timp si sa-mi amintesc totul: vise, dorinte, planuri, ganduri, trairi!
Scriu pe blog pt ca nu trebuie sa mai pastrez jurnale gramada unele peste altele!
Scriu cu gandul ca poate cineva poate invata din greselile mele!
Nu scriu pt zeci de mii de afisari de pagina, pot sa numar pe degetele de la o singura mana persoanelor carora le-am dat adresa de blog! si asta pt ca nu ma simt deocamdata in stare sa....anyway, am zis ca cine e sa ajunga la blog..o sa ajunga!
Si din scris am ajuns sa cunosc oameni minunati, pe care nu i-as fi cunoscut daca nu era blogosfera! :)
Ii cunoasteti si voi: sunt in blogroll! :) Elly, ai avut o idee super! nu mi-am bagat nasul chiar in toate sertarasele, asa ca astept cu nerabare alte idei si tipsuri! :)

2 comentarii:

  1. Draga mea, de ce postarea asta mi-a scapat????
    Nu-mi dau seama...si imi pare rau.
    Esti draguta sa-mi spui care era treaba cu sertarasele? N-am nicio scuza ca n-am ajuns sa vad postarea...dar as vrea sa stiu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi dadusei in acea perioada un sfat cu aranjarea blogului "in pagina", ca sa fie mai usor de utilizat! :) si binenteles ca arata mai bine dupa ce ti-am aplicat sfaturile! si prin "sertarele" ma referam la faptul ca, binenteles, nici atunci nu avusesem rabdare sa bibilesc totul la design si setari! :)

    RăspundețiȘtergere