vineri, 18 mai 2012

?!?!?!?!?!?!

 M-a palit!!!!!!!
serioooos????
A trecut o saptamana????
nu am scris nimic! nu stiu cand am intrat ultima oara pe blog!
mai grav e ca nu-mi amintesc acum cu ce m-am indeletnicit atat de important incat sa nu scriu!
altadata lipseam pt ca ma ascundeam de toti si de toate, dar acum....chiar nu asta a fost intentia!
asa ca ma vad nevoita sa fac o recenzie a saptamanii: inafara de haosul organizarii concediului, ce s-a intins pe cateva zile, inafara de ...naaah...analiza medicala a Ubiului (e posibil sa facem si noi parte din statisticile muscatilor de capusha...dar numai marti primim rezultatul testului, sooooo...), inafara de ploaie muuulta ploaie, si munca muulta munca, cateva drumuri prin oras ce se terminau la ore tarzii, inafara de trebusoare ingramadite pana tarziu in noapte si somn putin....nu-mi amintesc sa fi facut ceva mai important! cert e ca saptamana asta a zburat si....nu am simtit cand!
strange...real strange!
A! am facut totusi ceva palpitant (;p) am mancat sorbet de mere verzi, in noapte, ascultand ploaia cum cade..si am adormit cu parul ud!......:)))))))

2 comentarii:

  1. :)) Pentru mine saptamana asta a trecut destul de greu...dar mi'a placut ultima parte:)) cu sorbet de mere verzi ascultand plaia si somn;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) incerc sa ma bucur de lucrurile simple cat mai mult..Pana acum chestia asta mi-a dat multe amintiri superbe! Si cam de fiecare data cand traiesc cate o bucurie simpla dar imensa, ajung si la echilibrul destul de zdruncinat in timpul zilei! asa ca recomand tuturor sa faca lucruri..fara sa stea mult pe ganduri! :)

      Ștergere