marți, 10 decembrie 2013

Conteaza unde pui suflet

Am dat peste poza aceasta cu mult timp in urma. Mi-a placut. Am pastrat-o intr-un folder, cu gandul sa o folosesc atunci cand........voi simti ca sunt indeajuns de impacata incat sa rostesc aceste cuvinte.
Pt ca am trecut prin furtuni, si oricat de bine intentionati am fi, e ataaaaat de greu sa fii asa cum ai fost invatat (daca ai fost ASTFEL invatat), sa fii bun, sa fii asa cum trebuie, nu dupa preceptele societatii, ci dupa glasul sufletului tau! Pt ca de fiecare data, fara tagada, de fiecare data, se gasesc unii sa te numeasca prost, slab, ratat, nepriceput, nedescurcaret, moale...si toate astea doar pt ca te dai la o parte si nu te implici in mascarada, in intrigile, minciunile si rautatile lor! Si esti numit astfel, esti batjocorit de toti, doar ca vrei sa fii bun!
Merita pretul? Merita sa fii bun zi de zi stiind ca asta iti complica viata?
Si cand zici ca stii raspunsul, indiferent de pret, iti vine o alta incercare si vezi cum trebuie sa te confrunti cu tot felul de lipsuri, ca tot ce trebuia sa fie al tau, din bun-simt, din respect, din toate, ajunge pe mana altcuiva pt ca cineva a fost atat de orbit de ura incat sa otraveasca fantanile in urma, sa fie sigura ca razbunarea i-a mers pana la capat. Si te revolti la inceput, iti vine greu sa fii bun si sa intorci obrazul si sa mai si ajuti pe omul ce ti-a facut raul! si mergi constant pe drumul tau, ales sa fii bun, si nu intorci obrazul, ci intorci spatele! pur si simplu lasi totul in urma!
Si chiar dca vindecarea nu vine peste noapte, ci e nevoie de timp, sa uiti, sa ingadui, sa ierti, principalul e sa nu te abati de la drum! si intr-o zi cu soare, si multa zapada afara, in mijloc de colinde, cu o cafea calda in mana, dai peste o poza, acea poza pastrata pt acel moment! si iti dai seama ca e pace, e liniste, e iubire, e pretuire si respect, e adevar, e tot ce CEI CE TI-AU FACUT RAU NU AU, si stii ca e momentul sa rostesti aceste cuvinte:
Alege-ti gandurile cu grija. 
Pastreaza ceea ce-ti aduce pace.
Elibereaza-te de ceea ce ti-a adus suferinta.
Si atunci o sa stii ca fericirea e doar la un gand departare!

10 comentarii:

  1. Nu suna rau ce spui tu aici, e bine ca ai reusit sa ajungi acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajungem la aceasta concluzie cand ne dam seama ca toate rautatile din jurul nostru ne fac rau, si tot ce conteaza suntem noi si familia noastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa, fericirea e mai aproape decat credem, trebuie doar s-o vezi, sa vrei s-o vezi si sa vrei s-o simti. De cele mai multe ori noi o renegam cu buna stiinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai foarte mare dreptate! e insa necesara cate o "calatorie" pt a deveni constienti.....

      Ștergere
  4. Eu inca nu am ajuns "chiar" acolo. Mi se pare ca acesta "calatorie" a mea va fi nesfarsita. Doamne, suna de parca as fi nesatula, nemultumita de viata mea si nu e asa. Dar, n-am ce face, asa sunt eu - deocamdata. Ma bucur ca ai parte de linistea si multumirea sufleteasca pe care ti-o aduce aceasta fericire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merita sa fii bun pentru a fi impacat cu tine. Asta in cazul celor ce se consuma, ca noi. Ca sunt si oameni care sunt buni doar daca au ceva de castigat...e alta poveste.

    RăspundețiȘtergere