joi, 18 decembrie 2014

Bine ai venit!

Nu, postarea asta nu e pt oameni buni, nu e pt cei care sunt constienti de responsabiltatea propriilor fapte.
E pt acea persoana care calca totul in picioare, care nu se da in laturi de la nimic...da, poate in laturi!
Daca ai atata lipsa de imaginatie si un IQ atat de scazut incat sa confunzi indiferenta noastra cu o slabiciune, atunci e momentul sa intelegi, fara nici un echivoc, ca te opresti aici! si stii de ce? pt ca din momentul asta, o sa incepi sa vezi si tu cum e!
Si de data asta nu o sa mai incerc sa stavilesc taifunul, de data asta o sa fiu acolo!
O sa ma uit la tine cum te narui in propriul gunoi! Te asigur de asta!
De ce scriu aici? pt ca de aici ai inceput!
 

            Si dacă esti  atat de  curioasa (zilnic) ce face el, ia de aici mesaj! Enjoy!      
  
Draga "Roxi",

Am ramas surprins sa aflu-n anii astia de tacere  de CATA MINCIUNA,  de CATA PREFACATORIE, de CATA RAUTATE si chiar SIMPTOME CLARE DE PARANOIA poate fii capabila o persoana pentru care, candva, eram in stare sa pun capul pe taietor si sa-mi sacrific tot (TOT!!) ce era mai scump.
Am stat "in umbra" privind ca un parinte la un copil rasfatat ce-si face de cap si are un razboi personal cu tac-su, primind in tacere (si cu o anumita speranta ca te vei indrepta) si stergandu-mi linistit toate flegmele si... celelalte jeguri ce mi le-ai DEVERSAT pe obrazul meu si la "usa casei mele". A trebuit sa suport TOOOAAATE consecintele faptelor tale naravase, in care ti-ai dat cam toata silinta, neprecupetind niciun efort din a-mi strica tot ce-ai putut in jur si a-mi intoarce oameni, prieteni, "familie" impotriva.
Am ajuns in viata asta sa cunosc oameni pe care nu-i cunoscusem pana atunci, dar care "stiau"!!? deja despre mine si cei dragi mie, si ma judecau - NE-CU-NOS-CAN-DU-MA personal, insa judecandu-ma dupa toate fantasmagoriile ce le-ai pus in dreptu-mi, precum o uriasa fantana arteziana ce-ai vrut sa umplii Universul cu rahat despre mine. Ei au trebuit sa afle singuri cum sa aleaga ADEVARUL de MINCIUNA.
Pe toate le-am primit si le-am acceptat si am sperat ca atunci cand ai fost avertizata, ai inteles!!

Insa iata ca IAR ai mancat ceva... NEDEMN pe gurita ta, iar ai facut o boacana mult prea mare spre a mai fi trecuta cu vederea si nu-ti mai scot castanele din foc!! Ca esti tu cea care a gresit acum sau doar se pravalesc stancile pe care atata timp le-ai zgandarit CHIAR NU MA MAI INTERESEAZA!! TINE DE TINE SA OPRESTI PUHOIUL CE L-AI STARNIT, ALTFEL VEI SUFERI NISTE CONSECINTE!!
Am inceput sa ma cam satur sa astept sa devii un Om bun, pentru ca am impresia ca in timp ce eu astept sa Intelegi CEVA din Viata asta si sa te corijezi, tu tot mai mult apelezi la practici DE RUSINE si NEDEMNE de un "copil al lui DUMNEZEU".
Pana acum le-am mai trecut cu vederea, dar daca ai inceput a atenta la familia si viata mea, TE ASIGUR ca la urmatoarea greseala (cat de mica) - asa "mamaligos"(...) - AM SA TE BUBUI ATAT DE TARE, incat am sa-ti zdruncin si narui TOOOAAATA "lumea" si TOOOT "universul" ce atat de migalos ti l-ai creat in jur, de N-O SA-TI VINA SA CREZI CA S-A-NTAMPLAT!!! O SA TE TREZESTI IN PRAF SI N-O SA AI PUTERE NICI SA-TI LINGI RANILE; si ORICE safety measures crezi ca-ti vei putea lua, TE ASIGUR ca DE DATA ASTA NU MAI CAZI IN PICIOARE!!!

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu sunt ok, Vlad e dulăul suparat acum! E un om răbdător de regula, dar acum nu!

      Ștergere
  2. Si-alta data, si-alta data
    O s-o facem si mai si mai lata........ :))))))
    Vai sa traiesti Vlad! La multi ani!!!
    Nu stiam ca esti "mamaligos" .... yumi yumi..... nu creste glicemia de la mamaliga! :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca persoanele nedorite s-au intors. Intr-adevar exista un moment in care pur si simplu nu mai rezisti, oricat de calm si rabdator ai fi, exista un punct care declaseaza un uragan inimaginabil pentru ca persoanele calme in general, cand se enerveaza, ei bine, chiar se enerveaza. "Sa te feresti de nervii unei persoane calme" e cea mai adevarata vorba posibila. Sper ca totul se aranjeaza si ca acea persoana o sa dispara definitiv din viata voastra :)

    RăspundețiȘtergere