duminică, 28 decembrie 2014

Minunea din fiecare dimineata






In primele zile de vacanta am crezut ca nu poate fi ceva mai frumos decat sa nu ma mai trezesc cu alarma ceasului in urechi la ora cand stelele inca sunt pe cer, sau sa nu mai alerg dupa metrou, sau sa nu imi mai fac griji pt tinuta din acea zi, sau sa nu mai tanjesc cu orele dupa mocuta lui bebe.
Eeeei bine, poate fi mai frumos de atat! sa ma trezesc in bratele lui Ubi, si sa vad pe geam fulgii de zapada. Si apoi tot orasul acoperit de zapada alba.
Binenteles ca ne-am bucurat de ziua asta (am verificat, zapada e afara, totul e in regula), ca de o veritabila zi de iarna. Si ne-am plimbacit si bulgarit pana ne-a prins dorul de caldura casei.
Si am continuat-o cu un chinese rapid si o autentica ciocolata cald, un film bun si rasfatul cu un pui nazdravan :)
Love winter days :)

2 comentarii: