luni, 22 decembrie 2014

Love them

Pt ca mi se pare o idee buna sa inchei masa, cu un mesaj de bucurie si / speranta! :)
Imi amintesc cum la inceputul calatoriei noastre, ne opream la restaurantul chinese ''din colt'' pt ca intradevar era the best in town. Si pretul era bun, mancarea gustoasa, spicy intratat cat se ne trezeasca la viata! :)
Intro seara eram atat de impovarata cu ale noastre, incat nici sa mai deschid gura nu puteam. Si atunci, patroana localului ( de altfel o doamna tare draguta cu clientii insa zbir cu bucatarii) se apropie de masa unde asteptam pachetele si imi pune pe masa un pumn de fortune-cookie. Imi ridic privirea catre ea, si o vad cat era de serioasa. Imi spune: ''open when you believe!''
Le-am deschis, dupa ce ne-am delectat cu gustul....yaaammy! Si mesajele erau toate, pline de speranta.
In cateva zile s-a schimbat totul in jur, toate se rezolvau parca de la sine.
Acum, stiu ca o sa ziceti, yes-yes, toate zic la fel, e o coincidenta.
Poate o fi asa, dar eu atunci am ales sa cred ca Cineva imi mangaie crestetul si ma imbarbateaza.
Pt ca intradevar, de atunci, totul e superb! :)

4 comentarii:

  1. stii ce mi-a amintit postarea ta? de un film din '92 "Prelude to a Kiss", cu Alec Balwin si Meg Ryan...... ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu daca l-am vazut!si nici nu am apucat sa caut trailer...

      Ștergere
  2. Nu zic ca nu exista cineva acolo care chiar te-a mangaiat pe crestet si te-a imbratisat si a "aranjat" toate lucrurile, dar in biletelele astea...ei bine, sincer nu cred ca o sa gaseasca cineva un ravas cu lucruri negative, toate sunt optimiste si iti spun ce vrei sa auzi..

    RăspundețiȘtergere