miercuri, 29 decembrie 2010

:))

Nu stiu cand a trecut ziua asta! a trecut la fel de repede ca tot restul anului! nici nu m-am dumirit bine si iaca se termina acush! evident am cantarit anul...;p, cu bune si rele, am tras linie, am tras invataminte, am multumit pt ce a fost bun, mi-am cerut iertare pt ce a fost rau..am zambit, am ras pt minunile din anul acesta..Dar zau ca nu vreau sa fac acum bilantul! este doar 29 decembrie! ;p
Ca si restul zilelor, frumoase cum nici nu visam, azi a fost la superlativ! dupa o indelungata perioada de stat ca indragostitii bot in bot si nimic in jur (;p), azi am iesit cu piticul la plimbare (aka Laura).Si "pitic" pt ca dupa ce a rabdat un ger ca de decembrie, si-a scos asul din maneca, sau gluga de sub fular si fara sa mai tina cont de "tendinte", s-a transformat intr-un shtrumf! ;p
A fost frumos azi pt ca am lenevit de dimineata, am luat mic dejunul la pranz si cafeaua dupa-masa (mai precis dupa papanasi...mmmm o nebunie cu smantana si dulceata de afine ca la mama acasa;p), si intre ele o plimbare.Dar ce plimbare! pana la Pietrele lui Solomon, sau ce a mai ramas din ele..De fapt n-am ajuns pana la ele pt ca mushca gerul din noi, dar cum pietrele tot acolo raman, am decis ca mai avem si alte anotimpuri la dispozitie pt a le arunca o ocheada :) Pe drum am dat de un catzel neprietenos, un Mos Craciun ramas agatat de un acoperis, tot felul de arome mai mult sau mai putin placute, gerul de nelipsit care ne-a fugarit la catre..casa, "Casa Romaneasca"..ce mai caldura, exact cand trebuia! A durat ceva timp pana ni s-au dezghetat gurile ca sa comandam ceva, ne-am lafait cu deliciosi papanasi, cu cafeaua cu frisca, admirat peisaje, rasete si poze (nu! nu sunt japonez! doar ca fac poze la tot pasul, pt ca "mai tarziu o sa-mi multumiti voi!" :))) ), si dupa ce ne-am incarcat bateriile am plecat la o raita prin magazine! insa moleseala bat-o vina ne-a facut sa cautam alt adapost! si ce adapost mai bun decat...casa Domnului? Ne-am decis deodata sa mergem toti la slujba! taman bine, parca totul ne astepta! Parintele nostru, ne-a intampinat cu fatza lui luminata de zambet..suntem norocosi, asa-i Ubire? :)
Cu siguranta pt multi o zi ca aceasta ar fi catalogata ca banala, dar cand traiesti constient fiecare clipa, cand te bucuri de tot frumosul, cand razi pt ca te gadila fulgii care cad pe nas, cand te bucuri de ger pt ca te face sa-ti cauti adapost in biserica, sau in alt loc cald si primitor unde cafeaua cu frisca pare atat de buna incat mult timp o sa fie pastrata ca "referinta", cand te bucuri ca ajungi acasa, unde-i cald si bine..cand traiesti toate acestea, nu ai cum sa nu zici "o zi superba"!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu