marți, 28 februarie 2017

Us

Colegul meu hipster e o sursa infinita de inspiratie.
In pauzele intre doua refreshuri schimbam vorbe, upgradam idei. El cu situatia geo-politica, eu cu ....restul. Fara sa vrea afla ce produse au aparut, cine ce mai canta, Montessori, jucarii, magazine. &spiritual stuff
E printre singurii cu care am vorbit despre interviu. In rest..telefonul fara fir. De unde si concluzia ca asta nu tine de educatie sau geo-politic, e doar in firea omului.
Ma pistoneaza in fiecare zi sa nu mai evit discutia atunci cand apare "subiectul". Pt simplul motiv ca e munca mea, si nu tb sa ii ascund rasplata. Ii zic ca nu vreau sa zica lumea "ca ma dau mare".
Si mi-e ciuda pe mine, sincer. Pt ca daca ei vor sa judece gresit e doar alegerea lor.

Apoi Ubi. Ubitul meu cu dragostea curata, sincera. Prietenul meu cel mai bun. (Cursorul clipeste pe ecran, si stau cu degetul suspendat in aer.) Mintea imi insira toate calitatile lui. Si nu vreau sa le scriu. Pt ca nu vreau sa fie minunea asta umbrita de indoiala/ochii dati peste cap ai unora.

Mogaldelul meu. Pui mic si frumos, smecher si destept. Cu o personalitate atat de puternica incat uneori sunt dezarmata complet in fatza lui. Exasperata, epuizata, exaltata. Ma tine cu inima la purtator, in fibrilatii si fericire intensa. Si asta intro zi normala. Prinde totul din zbor, copiaza tot ce vede, tot ce aude, dar tine pt el doar ce i se potriveste. Ma fascineaza felul in care isi cladeste personalitatea. Ma topeste felul in care empatizeaza, in care iubeste. Si nu scriu in fiecare zi despre asta....pt ca nu vreau ochi dati peste cap, sau iar "datul mare".

Si nu am scris inca despre prieteni, si cei dragi.

Undeva prin cretacic simteam nevoia de explicatii, argumente, lamuriri. Doar ca sa nu fiu judecata gresit. Acum sunt cu "atat poate fiecare". Mai mult pe privat si mai putin pe public.

Si mi-e ciuda pe mine. Pt ca marturia asta nu ar tb sa fie umbrita de nimic. Pt ca nu e meritul meu, e despre grija si ocrotirea Lui. E despre lucrarea si dragostea Lui. E despre rabdare, iertare, iubire si rasplata.

14 comentarii:

  1. :) ei asa ai tu tot timpul cuvintele in buzunar... ........fainnnnnnnnnn

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea draga (am dat ochii peste cap!)😅 tu esti asa cum esti, cu suflet bun si mare, cu dragostea ta pentru "Ubi" si cu dragostea ta si mai mare pentru Mogaldel! Iar am dat ochii peste cap!😅 Nu înteleg de ce trebuie sa te "feresti" sa discuti despre meritele tale, chiar nu înteleg?! Pentru ca dau unii "ochii peste vap" si pentru ca barfesc pe la colturi? O vorba înteleapta spune ca "gura lumii nu o astupa decat pamantul"! Asa ca eu te felicit public pentru toate realizarile tale pe plan professional (si noi stim cat de mari sunt!) dar si pentru cele marunte, sa dau un exemplu? OK! Placintele cu cartofi! YES!!!😅
    Iti doresc, va doresc tot binele si fericirea din lume ptr ca meritati, sunteti o familie asa de frumoasa! pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumi din suflet!!!!!!!
      Stii cat de mult pretuiesc parerile tale :) love you much!
      si mersi ca imi tii compania la munca :)

      Ștergere
    2. Ei si tu acum! Te tin de mana sa nu ai emotii la interviu ... Haaaaahahahahahaaaaaaaa !!!!

      Ștergere
    3. :)))) si sa treaca ziua mai repede;)

      Ștergere
  3. Adica ti-a zis cineva ca te dai mare sau de ce simti nevoia sa faci justificarile acestea? Nu cred ca te dai mare atunci cand apreciezi ceea ce ai si persoanele din jurul tau...

    Orice realizare in viata unui om e un motiv de bucurie pe care ar trebui sa il putem impartasi cu altii si sa ne bucuram impreuna :D

    Eu de exemplu ma bucur si apreciez faptul ca pe aici pe la tine gasesc mereu atitudine vesela. Parca intru asa in alta lume :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii dintre cei cu datul mare citesc blogul, si incerc sa indrept ceva, nu sa ma justific.
      Multumesc tare pt apreciere :)

      Ștergere
  4. Oamenii bine crescuti nu se lauda si nu asculta pe la colturi.Tu esti un om modest si nu vrei sa superi pe nimeni,ori eu cred ca ar trebui sa-ti pese NUMAI de tine la serviciu,iar acasa sa imparti iubirea cu ei.Simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta si fac, insa eu m-am referit strict la cei care imi spun in fata ca ma dau mare, si la cei care pe fata isi dau ochii peste cap cand vine vorba de anumite subiecte....

      Ștergere
  5. Îți doresc tot binele, Mona...si eu, copil fiind, simt NEVOIA de a mă motiva, de a vorbi despre ceea ce iubesc, despre fericirea mea, despre ceea ce mă apasă...despre multe... dar, când nu există iubire în jur, nu ai cui să îi spui...pentru că invidia si prejudecățile învăluie inima omului si nu lasă nimic să ajungă la ea...oamenii văd lumea prin ochelarii patimilor lor: dacă sunt mândri, văd laudă când vrem să împărtășim fericirea noastră si cu restul...
    Doamne, ajută! Micuța Domnului să vă păzească de rautatile oamenilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria! Exact asta am vrut sa spun...tu chiar ai inteles..
      Doamne ajuta, sa fii fericita!

      Ștergere