sâmbătă, 4 februarie 2017

Go for it

Deschid agenda, si imi sta inima in loc.
-Ubi, luna ianuarie s-a terminat deja! Cand, cum?

Nu mai zic ca a fost o luna plina, pt ca asa sunt toate. Si dupa cum a inceput februarie...

Uneori viata se intampla in forta, analizatul, contemplatul..devin concepte de lux. Sunt momentele acelea critice cand felul in care reactionezi spune totul despre tine.

Pt mine a fost saptamana cand promovarea mea a devenit oficiala. Nu a fost un moment pe care l-am asteptat, ci un moment pe care l-am creat. An cu an am ajuns in punctul asta, depasindu-mi limitele (suna a cliseu...insa asa a fost). Am mers inainte, chiar daca durea fiecare noua zi, chiar daca mai toti imi ziceau sa renunt. Am sarit de pe un tarm pe altul nestiind lumea noua in care vom trai. Si apoi am mai facut un salt, pe un alt tarm, fara teama, fara griji, desi rational vorbind eram la limita. Insa am stiut ca ne poarta cineva pasii. Si noi am muncit tot restul. Team work, in toate aspectele vietii noastre, facand salturi fara sa ne gandim dinainte unde aterizam, ci doar reactionand in momentul critic. Avand incredere.

Nu mi-ar fi fost usor fara sprijinul Vladului. Mi-a fost mama, tata, prieten, antrenor, psiholog, iubit, admirator, sustinator. A stiut cand sa creeze relaxarea, cand sa ma forteze prin incurajari. M-a rasfatat tot timpul. Ii mandru de mine, imi zice. Si eu il ador de nu mai pot!

Felicitari? Au fost. Am trecut de la "blondie" la "top of the top" in fata unei sali pline de manageri. "Smile and wave"!  Lacrimile de bucurie au venit apoi cand l-am sunat pe Vlad :)

Comentarii? Au fost! Am fost atat de badass(vorba unui coleg) incat i-am descurajat sa mai zica ceva..pe fata. Vin si astea la pachet.

 Nu dau sfaturi, nu-mi place sa fac asta fara ca cineva sa mi-o ceara.
Insa e o marturie, de ne-renuntare, de incredere, de atitudine, de nazuinte. De incredere in tine cand altii nu o mai fac, de hotarare fara renuntare. De curaj in a lua atitudine atunci cand ai ocazia sa schimbi ceva. Pana la urma e o chestiune de alegere.

6 comentarii:

  1. Felicitari pentru promovare ... O blonda ia facut praf! :))))
    La cat mai multe promovari îti doresc si tu stii ca sunt sincera cand spun asta!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o viaţă destul de încărcată !
    ai un mic sufleţel drag acasă !
    felicitări pentru reuşită !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate şi spor în toate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Sa culegi mereu laurii muncii tale si sa te bucuri de familia ta!

    RăspundețiȘtergere