duminică, 26 februarie 2017

Our home

Vazusem un card intro vitrina cu un mesaj fata de care am rezonat din prima: "fa-ti casa suficient de curata cat sa fie sanatoasa, si suficient de murdara cat sa fie fericita".
Am plecat dimineata devreme catre aeroport, sa ne luam mama-ul in primire. Mogaldel era atat de efervescent incat reuseam sa il mai imbrac cu ceva numai dupa cate o tura de catch-me.
Eu ii zoream pe toti ca sa nu prindem trafic pe drum, Ubi deretica prin camere, cat sa arate totul mai...normal ;)

Seara, mama - pe covor, jucandu-se de-a gradinita cu Mogaldel, inconjurati de jucarii...si bucati de ciocolata....si pufuleti. Un haos prin care puteai calca doar pe varfuri...E obosita de pe drum, e tarziu dar nu vor sa doarma nici unul.

-E acasa aici la voi! imi zice, si imi umple inima de fericire. Ubi spala vasele in bucatarie..il cuprind de mijloc si imi pun capul pe spatele lui. Incepem sa dansam usor, intrun blues fara melodie.
Acasa.

6 comentarii: