miercuri, 1 februarie 2017

My favs


Am descoperit gama asta anul trecut. Primele doua au fost testate destul de mult. Rosul din dreapta s-a alaturat din toamna. Azi ii vine randul rozului turbat :)
Gama asta are un amestec de uleiuri si pigmenti intensi, se aplica usor, se usuca repede, iar luciul dureaza, fara topcoat cateva zile bune. Unghiile sunt protejate, nu se pateaza in timp. Termenul de valabilitate e destul de lung, 2 ani de la deschiderea capacului.
Nu am apucat sa golesc sticlutele pt ca le vine randul destul de greu :) toamna-iarna asta am folosit doar nuantele reci, insa de cand a dat caldura am scos culorile la purtare.
Sa fie pink deci!
Am uitat sa spun de aromele lor! Da da, atat la aplicare cat si in primele doua zile! In ordinea numerelor de pe tricou: cacao cu lapte, bombonele, ceva acrisor-intepator(nu stiu care le-a fost intentia) si ultimul- floral.

8 comentarii:

  1. Daca-ti dai cu "bombonele" nu-ti rozi unghiile? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit și eu pe un site ojă cu arome de cocos, violete sau iris. Trebuie să le încerc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuanțele care se potrivesc cu aromele: alb, violet şi albastru deschis. Nu e ce port eu de obicei, dar sunt foarte curioasă cum e oja aromată. :))

      Ștergere
  3. Ce faine sunt. Eu colectionez oje, defapt colectam, acum cumpar mai rar :))) loreal imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le cumpăr mai rar,ca le aruncam expirate si nu erau nici jumate consumate! :)

      Ștergere