duminică, 26 februarie 2017

Ce vor mamele?

-Aoleo, sa nu-mi zici ca .....
-Ca ce??
Il vad privind fix la catalogul Pandora tocmai adus de postas.
Colectia de ziua mamei...sau ceva. Upgradez jocul:
-Ca ce pui?  Nu merit eu inca un medalion? Serioooos?
Se fasticeste...(muahahaha)
-Nu Ubita, meriti, meriti! Dar magazinul ala......fac atacuri de panica numai cand ma gandesc! Multe vanzatoare, roiesc toate in jur ca ulii la prada (are dreptate, serios) mai ales cand nu stiu exact ce. Si imi pun in fata o gramada de bratari si medalioane, si imi plac multe, si stiu ca si tie iti plac, si nu ma hotarasc doar la unul si apoi iar ma certi(....not really ;p) ca tu nu vrei zornaitoare multe pe maini (true, true....imi plac medalioanele esenta, nu orice chestie doar ca sa fie acolo bratara plina) si ma hotarasc greu....E greu Ubita!
Il iau in brate si ii pup barbia (aaariciu naibii....avem noi o vorba cand fatza mea fina da de tzepii din barba lui) si il dragalesc ca pe un pui. Mi drag de panica asta a lui, pt ca stiu ca vrea sa iasa totul perfect!
-Pui, nu asta vreau..ca uite, am destule! Si agit bratarile in fatza lui..stii ce vreau? O bucatarie maaare si alba, cu o masa insula de gatit, in mijloc, si cu multe sertare si compartimente in masa aia, ca totul sa fie asa... posh & tidy!
-Hahahahaha, stii ce m-am gandit Ubita? Nu m-am uitat la inele! Stiu ce-ti place si ptiiiiii...1-2 il gasesc fix p-ala!

8 comentarii:

  1. Hai ca a intors-o ca la Ploiesti! E haios al tau, barbatii sunt sinceri saracii, e greu sa ascunda ce cred cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deprind si eu arta negocierii....:))
      Asa e Vlad, sincer in tot ce face :)

      Ștergere
  2. :))) nee .... prietenii stiu de ce! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi imaginez agitatia barbatilor tai in jurul zilei.Sunt demni si merita iubirea ta,pentru ca e reciproc,indiferent de ce primesti.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere