sâmbătă, 11 februarie 2017

Laaazy

Ma trezesc devreme, din obisnuinta..
Bajbai pana in living, cu patura pufoasa facuta mantie, si deschid laptopul. Ieri am plecat mai repede asa ca azi recuperez. Fac turul casei, pasind alene, cascand ca o matza puturoasa. Curtea poarta semnele unei vijelii, a plouat, niscaiva frunze zac imprastiate, jucariile mogaldelului par a fi avut o noapte de pomina. Din nou weekend geros, cica vina primavara saptama viitoare. (Povesti zic! Nu-i primavara daca avem cizme in picioare)
Deci mi-e lene si fac orice numai sa nu dau click pe Inbox.

8 comentarii:

  1. La mine ninge ... Desi si astia zic ca vine primavera saptamana viitore! Om trai si om vedea! :)) Pana una alta hai sa facem un om de zapada! Hahahahaha...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si aici a fulguit de dimineata,timid si delicat. Acum totul e o amintire: sunt 2 grade... si eu de la atatia nori, la a 2 cafea :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma impac cu norii! Ieri am vazut cerul in aproape 2 saptamani!

      Ștergere
  3. Offf sper să nu mai întârzie primăvara mult. Cum să nu-ţi fie lene cu vremea asta deprimantă şi cu soarele care doarme-n front, după nori? :))))

    RăspundețiȘtergere