joi, 23 februarie 2017

Frizzy

Din cauza lui Doris.
S-a anuntat primavara saptamana asta. Cald a fost, niscaiva ploi, insa au fost vantoase. De-alea de au luat casa lui Dorothy pe sus. Apoi ploi iar, umiditate mare..ca de iarna.
Surpriza mare nu a fost cand masina mergea incet pe drum pt ca o impingea vantul, nu a fost nici cand nu puteam pune piciorul in pamant pt ca se opunea vantul la fiecare pas, ci a fost cand am ajuns in birou si mi-am vazut coafura! O vata de zahar blonda cu reflexii verzui!
Am incercat sa aplatizez coama...dar m-am lasat pagubasa asemenea celorlati colegi cu frizurile curentate! Daca exista un produs cu adevarat bun, care chiar face nu doar se cheama...spuneti-mi si mie!

6 comentarii:

  1. Pacat ca nu ai facut fotografii cu ... vata de zahar! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ... hmmmm o prinzatoare de par plus cordeluta si batic on top! Bune produsele? :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa de puternic este vântul?? Nu cred că am trecut vreodată prin asta..
    Hmm, păi nu cred că s-ar uita nimeni ciudat la tine dacă ai purta o căciuliță pe cap :) nu ştiu dacă s-au inventat produse pt protecția părului împotriva vântului ;)) Dar sper să găsești o soluție! Un weekend liniștit, Mona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost furtuna Maria, s-au rupt copacii..printre altele.
      De la caciula se electrizeaza parul, arata si mai si! :))
      Un weekend fain si voua!

      Ștergere