sâmbătă, 6 august 2011

Two more weeks

Peste doua saptamani pe vremea asta trebuie sa fim destul de aproape de Sighisoara, locul in care va avea loc cununia religioasa!
Acum stau relativ comod, in culcus..am vrut sa lenevesc dimineata asta mai mult, dar se pare ca orasul asta nu are somn, nu are mila pt cei ce se trezesc toata saptamana la 5...asa ca m-am trezit in vrruuuumuuri de masini si zumzetul aparatelor de taiat iarba si al copiilor morocanosi scosi din casa de groaznicii parinti atat de dimineata!.....;p
Asa ca leneveala mea de dimineata s-a transformat in aceeasi goana de ganduri si planuri minutios puse la punct si curse contra cronometru! pe la inceputul anului, cand doar imi imaginam cum or sa fie pregatirile de nunta, Rontzi zicea ca trebuie sa fiu relaxata, sa nu fac (ca de obicei) crize cand nu e totul perfect, sa nu fac un capat de tzara din fiecare detaliu, pt ca ne stie pe amandoi despicatori de fir in patru! dar eu....Batman-Batman! eeeei..iaca! sunt un crizat de cum deschid ochii! lista de pe dulap se face tot mai mare in loc sa tai de pe ea lucruile facute, iar relaxarea?!..exista cuvantul asta?!?!?!
Azi trebuie sa mergem la primarie, sa fim siguri ca avem toate actele pt dosar si ca nu au mai adaugat vreun altul intre timp, apoi sa luam costumul de la croitorie, apoi sa ma intalnesc cu domnisoarele de onoare, nu de alta dar mai sunt 2 saptamani! aaaaaaaaa!!!! sper sa fie si ceva relaxare in partea asta! apoi masa cu parintii, pt ca e sarbatoare, si trebuie strecurat si un peshte la cuptor in ecuatia asta si cum nu vrea sa se faca singur (am negociat, l-am amenintat. dar el....Gerula!).....
Deocamdata atat imi amintesc! mi-e groaza sa deschid agenda si sa mai gasesc ceva pe fila de azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu